Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@20:04:01 GMT

طرز تهیه سالاد اسفناج با نارنگی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۳۲۸

طرز تهیه سالاد اسفناج با نارنگی

مواد لازم سالاد اسفناج با نارنگی

اسفناج ۴ پیمانه
خلال بادام ¾ پیمانه
نارنگی ۳ عدد
روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری
سرکه قرمز ۲ قاشق غذاخوری
ژله تمشک ۲ قاشق غذاخوری
پودر خردل ۱ قاشق چای خوری
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه سالاد اسفناج با نارنگی

سالاد اسفناج و نارنگی یکی از سالاد‌های خوشمزه است که نیاز به مواد زیادی ندارد و به جای نارنگی میتوانید از پرتقال و یا میوه‌های دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابتدا اسفناج را شسته و داخل آبکش بگذارید تا آبش برود.

در این فاصله سس سالاد را آماده کنید، برای درست کردن سس سالاد سرکه قرمز زا به همراه ژله تمشک، روغن زیتون، پودر خردل و مقداری نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

حالا اسفناج‌ها را خرد کنید و نارنگی‌ها را پوست بگیرید و خرد نمایید.

ظرف سالاد را آماده کنید و اسفناج و نارنگی خرد شده را داخل آن بریزید و مخلوط کنید.

سس را به سالاد اضافه کرده و هم بزنید.

سالاد آماده سرو است.

منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی سالاد سالاد اسفناج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!

رفتارهای غیراخلاقی و هنجارشکنانه برخی اهالی فوتبال به جایی رسیده که باید خواستار برخورد قاطع و ریشه کن کننده ارکان قضایی فدراسیون بود.

سرویس ورزش مشرق- فوتبال کشورمان دچار یک وضعیت آشفته و نامتقارن فرهنگی شده که هر روز نیز ابعاد جدیدی از آن منتشر و رویت می شود. در این دوره لیگ نیز شاهد پدیده ای نامتعارف و هنجارشکن توسط برخی بازیکنان و مربیان هستیم که با حرکات و اقدامات فیزیکی خود، واکنش های غیراخلاقی را به هواداران یا رقبای خود دارند. اگرچه این ماجرا در گذشته و به صورت نادر و معدودی دیده می شد اما اکنون به روندی تبدیل شده که هر هفته به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است! از قزوینی ها یاد بگیرید! استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

اگرچه ارکان قضایی فدراسیون به این ماجراها ورود کرده و محرومیت و جرایمی را آغاز کرده اند اما انتظار بر اقدامی قاطع تر و فوری تر است. در عمده مواردی که در فصل جاری دیده می شود، بایستی با جرایم سنگین تر و حتی محرومیت های سنگین تر، ریشه این ناهنجاری ها خشیکده شود تا شاهد تداوم آن نباشیم. البته، می بایست باشگاه ها نیز مورد تنبیه قرار گیرند که ابتدایی ترین موارد و آموزش های اخلاقی و رفتاری را مورد غفلت و فراموشی قرار داده اند. یکی از اصلی ترین متهمان این اتفاقات، باشگاه هایی هستند که همگی عنوان فرهنگی را یدک می کشند اما دریغ از یک اقدام درست و اصولی.

فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن بایستی بدانند که اغماض و کوتاهی در این موارد، آثار مخرب و ویرانگری را در پی خواهد داشت که آینده اخلاقی و سلامت این رشته را تهدید می کند. در نتیجه باید اقدامات قاطع و بازدارنده را در پیش بگیرند تا ریشه این وضعیت برای همیشه خشکانده شود.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!