Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:52:17 GMT

واکنش آلگری به خرید غیرمنتظره بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۴۵۷

واکنش آلگری به خرید غیرمنتظره بارسلونا

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، به تمجید از عملکرد کوین پرینس بواتنگ در روزهای حضورش در میلان پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر نام های زیادی برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شده بود اما در کمال تعجب این کوین پرینس بواتنگ، ستاره سابق میلان و بازیکن مورد علاقه ماکسی آلگری در روزهای حضور روی نیمکت روسونری بود که به این تیم انتقال یافت، اما سرمربی فعلی یوونتوس به تمجید از این مهاجم فراموش شده پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آلگری گفت: "انتقال بواتنگ به بارسلونا؟ او در زمان حضور من روی نیمکت میلان و در پست مهاجم سایه در کنار بازیکنانی چون زلاتان، روبینبو و پاتو نمایش بسیار خوبی از خود ارائه می داد."

 

آلگری همچنین در مورد احتمال حضور گونسالو ایگواین در لباس چلسی در روزهای آینده گفت: "البته انتقال او به چلسی هنوز نهایی نشده است اما من انتظار نداشتم او به این زودی از میلان جدا شود. ایگواین باید در ترکیب چلسی هماهنگی خوبی با همبازیان خود پیدا کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، او شرایط دشواری در لندن خواهد داشت."

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از سپاهان مخفی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که در روزهای گذشته در حضور تماشاگران خود به مصاف حریفان رفته بودند، حالا در آستانه بازی حساس با سپاهان پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

ملوان اعلام کرده که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نخواهند داشت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمرکز بیشتر و به دور از رسانه‌ها، کار خود را دنبال کنند.

این دیدار از آن جهت برای ملوان اهمیت مضاعفی دارد که در صورت شکست سپاهان امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیا به‌دست می‌آورد.

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین