Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:12:49 GMT

ستاره برزیلی؛ به دنبال جدایی از رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۴۶۸

ستاره برزیلی؛ به دنبال جدایی از رئال مادرید

مارسلو، مدافع برزیلی و باتجربه رئال مادرید قصد دارد در تابستان سال بعد راهی یوونتوس شود.


به گزارش "ورزش سه"، افت محسوس مارسلو در فصل جاری باعث شده او در بازی های متوالی نیمکت نشینی را تجربه کرده و در بسیاری از مقاطع جای خود را به رگیلون، مدافع جوان رئال مادرید بدهد. این شرایط باعث ابراز تمایل مدافع 31 ساله به جدایی از رئال مادرید شده و کالچو مرکاتو مدعی شد مارسلو به سران این باشگاه گفته در صورت رسیدن پیشنهاد یوونتوس، به وی اجازه بدهند راهی تورین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علیرغم تمدید قرارداد الکس ساندرو، مدافع برزیلی و 26 ساله یوونتوس با این تیم، هنوز هم احتمال جدایی او و انتقال به پاری سن ژرمن در تابستان سال آینده وجود دارد و تمایل فراوان کریستیانو رونالدو به همبازی شدن مجدد با مارسلو این بار در یوونتوس، شایعات حضور او در تورین را افزایش داده است.

 

جونیور فیلیپه، مدافع جوان رئال بتیس مدنظر رئال مادرید برای انتقال به برنابئو در تابستان آینده است و در صورت رخ دادن این اتفاق، جایگاه مارسلو در ترکیب لوس بلانکوس متزلزل تر از همیشه شده و احتمال انتقال او به یوونتوس افزایش خواهد یافت.

رئال مادرید مارسلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود