Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: وام قرض‌الحسنه ازدواج در مجموع به ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکرم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات سمن‌های جوان کشور در کرمان برگزار و مجمع ملی آنها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

وام ازدواج ۲۵ میلیون تومان شود امکان افزایش وام ازدواج تا سقف ۳۰ میلیون تومان

وی با بیان اینکه امروز تاریخ ایران به خود می‌بالد که جوانانی پویا و فعال دارد که در حوزه‌های مختلف حضور جدی و مؤثری دارند بیان کرد: حضور و مشارکت جوانان را به صورت جدی در کشور دنبال می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان خاطراتی از گذشته و اینکه افتخار آشنایی با آقای جهانگیری را از سال‌های قبل داشتم خاطرنشان کرد: سال ۶۳ آقای جهانگیری کاندید نمایندگی مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی بود که باتفاق تیمی به‌عنوان بازرس انتخاباتی جیرفت به آنجا رفتم و آقای جهانگیری در آن انتخابات پیروز شد و به مجلس رفت.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری هاشمی‌رفسنجان استاندار اصفهان بودند و من استاندار مرکزی بودم و در دوران خاتمی وزیر بودیم افزود: البته در دولت نهم و دهم جفتمان بیکار بودیم.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه در ارتباط با جوانان هر مشکلی داشتیم به آقای جهانگیری مراجعه کردیم و آن گره باز شد گفت: این دولت به جوانان اهمیت زیادی داده و تلاش ویژه‌ای برای حل مشکلات جوانان کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۸۸۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده‌ایم و تا پایان سال به مرز یک میلیون فقره وام ازدواج می‌رسیم که مجموع مبلغ آن ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌شود عنوان کرد: ۲ هزار و ۲۶۰ سازمان مردم نهاد در سطح کشور داریم و تعداد خانه‌های جوان به بیش از ۹۰ خانه رسیده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی جهانگیری مسعود سلطانی فر وام ازدواج وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند