Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی سه شنبه شب در دومین گردهمایی پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در مشهد افزود: با برنامه ریزی بیشتر با فدراسیون جهانی ورزش زورخانه ای که مرکز آن در تهران است این رشته جذاب تر می شود و می تواند گوی سبقت را از دیگر ورزش های وارداتی برباید.
وی اظهار داشت: رشته های مختلف ورزشی از جمله رشته های رزمی با سرعت قابل توجهی در کشور رشد کرده و تعداد بسیاری از جوانان هم در مسابقات مختلف آن قهرمان جهان شده اند و در مقابل، رشته هایی داریم که در کشور زاده شده ولی فراموش شده و کمتر به آن پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: وزارت ورزش نیز از برنامه‌ های این فدراسیون حمایت می کند تا جایگاه واقعی و حقیقی خود را به دست آورد.

* جدی بودن در همگانی کردن ورزش زورخانه ای
رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور هم گفت: برای همگانی کردن این ورزش در مدارس، دانشگاه ها، نیروهای مسلح، اصناف و کارمندان برنامه ریزی شده است.
مجتبی جوهری افزود: در ورزش پهلوانی و زورخانه ای برای سن هشت سال تا بزرگسال برنامه داریم همچنین برای ورزش ساحلی این رشته هم برنامه ریزی های مختلف انجام شده تا هر چه بیشتر این رشته همگانی شود.
دومین گردهمایی پیشکسوتان ورزش زورخانه ای که از 30 دی ماه در مشهد آغاز شده است تا فردا ادامه دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جهان دی ماه رشته های مختلف ورزشی ورزش در مدارس وزارت ورزش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود