Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) در زمین شماره ۲ مجموعه کریکت ابوظبی برگزار شد.در ادامه می توانید گزارش این تمرین را بخوانید:

این تمرین با حضور پرشور خبرنگاران و گزارشگران چینی برگزار شد به شکلی که حدود ۲۰ تا ۳۰ چینی با حضور در زمین شماره ۲ مجموعه کریکت قصد داشتند از تیم ایران اطلاعات کافی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بازیکنان تیم ایران ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به زمین آمدند و در قالب گروه‌های مختلف بازی‌هایی مانند ضربه سرزنی سمت دروازه، تنیس فوتبال و پاسکاری‌های ۲ به ۲ پرداختند. دست رشته بازی کردن شاگردان کی روش در حضور خبرنگاران چینی یک گروه نودال در کنار زمین تمرینی تیم ملی مستقر شده بود. خبرنگاران چینی در مصاحبه با برخی خبرنگاران ایرانی اطلاعاتی درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان به دست آوردند. سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند در زمان ضربه زدن بازیکنان ۲ تیم با سر به ترنیب درون دروازه قرار می‌گرفتند. مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز هم با پیام نیازمند و امیر عابدزاده تنیس فوتبال بازی می‌کردند. کارلوس کی روش با حدود ۶ دقیقه تاخیر به زمین آمد. امید جمالی یکی از اعضای کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال هم در این تمرین شرکت داشت. پس از اینکه کارلوس کی روش حدود ۳ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد آن‌ها از ساعت ۱۷:۲۷ دقیقه به صورت رسمی تمرین خود را آغاز کردند. این تمرین با کری‌های جالبی بین بازیکنان همراه بود. هوای نسبتا سردی در تمرین امروز وجود داشت. با آغاز رسمی تمرین بازیکنان با پوشیدن کاور‌های سبز و پیراهن‌های سرمه‌ای زیر نظر میک مک درموت کار‌های بدنی انجام دادند. سه دروازه‌بان تیم ملی هم زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات اختصاصی پیگیری کردند. در ادامه شاگردان کی روش توپ‌ها را با دست سمت هم پرتاب کرده و بازی دست رشته انجام می‌دادند. در این بخش تمرینی با سوت اوسیانو کروز باید بازیکنان در قالب گروه‌های ۶ نفره قرار می‌گرفتند و بازیکنانی که نمی‌توانستند این کار را انجام بدهند جریمه شده و باید شنا می‌رفتند. لحظه به لحظه تعداد خبرنگاران چینی حاضر در تمرین تیم ملی افزایش می‌یافت به شکلی که در اواخر این تمرین تعداد چینی‌ها از ایرانی‌ها بیشر شد. پس از گذشت ۲۰ دقیقه از شروع تمرین با دستور کی روش خبرنگاران زمین تمرین را ترک کردند. چینی‌ها قصد داشتند با حضور گروه نودال و تجیهزات کاملی که با خود به زمین کریکت آورده بودند تمرین تیم ملی کشورمان را به صورت زنده برای مردم چین پخش کنند، اما مدیران رسانه تیم ملی اعلام کردند این زمین ظرفیت ندارد که تمام این دستگاه‌ها را در خود جای بدهد. به همین دلیل این موصوع منتفی شد. در بخش بعدی بازی دست رشته که در حضور خبرنگاران انجام شد بازیکنان تیم سرمه‌ای با توپ به تیم بازنده حمله کرده و بازیکنان تیم سبز را زدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران چین زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور مدام خودشان را زمین می‌انداختند

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بازیکنان تراکتور بعد از زدن گل اول مدام خودشان را زمین می‌انداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ در نشست خبری پس از بازی با تیم تراکتورسازی اظهار کرد: از دست دادن یکی از بازیکنان ماهر در نیم فصل نخست یعنی رحمان جعفری برای تیم کمبود ایجاد کرده شده است.

وی اضافه کرد: چطوری می‌توانیم بازیکن از دست داده را جایگزین کنیم، چون کار آخر خیلی مهم است، به هر حال مجبور بودیم در آن تاریخ بازیکن بدهیم برود تا شرایط بهتر شود. در حال حاضر بازیکن خوبی مثل سجاد بازگیر را داریم که تا از شرایط مصدومیت رهایی پیدا کند، زمان می‌برد.

سرمربی شمس آذر قزوین ادامه داد: بازی سنگینی مقابل تراکتور داشتیم، تیم تراکتور از نظر رتبه جدول و کیفیت بازیکنان بسیار بالا است و به دنبال این بود که سه امتیاز را بگیرد که موفق هم شد.

دقیقی خاطرنشان کرد: بعد از گل اول تیم ما طوری بازی کرد که بازیکنان تیم تراکتور مدام خودشان را روی زمین می‌انداختند، اما با همه این‌ها تیم ما باید بهتر بازی کند و فعل خواستن را محکم صرف کند.

وی افزود: تلاش و استمرار تیم تراکتور تا آخرین لحظه برای من و تیم شمس آذر درس بزرگی بود که نشان داد ما در فعل خواستن کم گذاشتیم.

سرمربی شمس آذر یادآور شد: خدا رو شکر سال ۱۴۰۲ را با رتبه تک رقمی در جدول ادامه می‌دهیم، تیم تا ششم فروردین تعطیل است و بعد از آن ریکاوری خواهیم کرد تا دوباره تمرین کنیم.

کد خبر 737146

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی +عکس
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • بازیکنان تراکتور مدام خودشان را زمین می‌انداختند
  • پیروزی سپاهان برابرگل گهر/شاگردان مورایس انتقام بازی رفت راگرفتند
  • فرار امری از لندن با یک امتیاز/ استون‌ویلا رتبه چهارم را به تاتنهام تعارف زد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • پیشکسوت سپاهان مهمان تمرین طلایی پوشان + عکس