Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:52:25 GMT

17 روستای شوش در محاصره سیلاب قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۷۷۲

17 روستای شوش در محاصره سیلاب قرار گرفتند

عدنان غزی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طغیان رودخانه دز موجب محاصره حدود 15 روستای پایین دست رودخانه بویژه آهو دشت در بخش شاوور شده است.
وی اظهار داشت: چند روستا بویژه آل حمدان و کاظم حیدر نیز در بخش مرکزی شوش در محاصره سیلاب قرار گرفته اند که کار تخلیه احشام و دیگر موارد ضروری این روستاها و کمک رسانی به آنان با بسیج تمام امکانات شهرستان آغاز شده و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شوش افزود: تجهیزات خودرویی این شهرستان برای جابجایی اهالی روستاهایی که در محاصره سیلاب قرار گرفته اند وارد عمل شده و تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی نیز با تمام ظرفیت در حال کمک رسانی هستند.
وی گفت: گزارشی از تلفات احتمالی ناشی از سیلاب رودخانه دز تاکنون ارائه نشده اما خسارت وارده به مزارع کشاورزی و روستاهای بخش شاوور بسیار سنگین است.
غزی از اهالی روستاها و عشایر خواست احشام و کودکان خود را از رودخانه دور کنند و افزود: حدود 40 دستگاه لودر و کمپرسی در منطقه مستقر شده است.
به گزارش ایرنا با توجه به شدت بارش ها و پیش بینی بارش مجدد باران در روزهای آینده رهاسازی آب به میزان یکهزار و 300 مترمکعب بر ثانیه به منظور جلوگیری از سرریز شدن سد آغاز شده است.
7280/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دستگاه های اجرایی کشاورزی کودکان سیلاب محاصره جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب خسارت زیادی به شبکه برق و پست های فوق توزیع برق وارد شده و درحال حاضر شبکه برق ۲۲۸ روستای مناطق مختلف سیل زده بلوچستان قطع است.

به گزارش ایرنا؛ محمد رئیسی شامگاه چهارشنبه در نشست مدیریت بحران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در فرمانداری کنارک در حال برگزاریست، اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب در بلوچستان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیروهای عملیاتی و اصلاح شبکه های برق است.

وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۶ دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • تصاویر هولناک از طغیان رودخانه ها در سیستان و بلوچستان | حجم سیلاب را ببینید
  • تصاویری از سیلاب شدید در استان سیستان و بلوچستان
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب