Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:11:16 GMT

پیش ثبت نام های عتبات نوروزی از ۹ بهمن آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۷۹۶

پیش ثبت نام های عتبات نوروزی از ۹ بهمن آغاز می شود

زینلی تاریخ پیش ثبت نام های عتبات نوروزی و نحوه حضور و قرعه کشی متقاضیان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا زینلی» امروز (سه شنبه 2 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای نام نویسی سفر زایران به عتبات عالیات در ایام نوروز 98 گفت: جهت ايجاد رفاه و سهولت بيشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زيارتي عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زيارتي، اقدام به ایجاد سامانه پيش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حج و زیارت استان فارس افزود: متقاضيان که قصد تشرف به عتبات عالیات در دوره آتی از تاریخ 24 اسفند ماه تا 8 فروردین ماه سال 98 را دارند باید با رعایت موارد مربوط به نام نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایتatabat.haj.ir  براي خود و همراهانشان پيش ثبت نام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 6 بهمن ماه امسال خواهد بود که پایان آن نیز دوازدهم بهمن ماه پیش بینی شده است، همچنین زمان اعلام نتایج قرعه کشی نیز بعد از پیش ثبت نام ها متعاقباً اعلام و نتایج بر روی سایت پیش ثبت نام atabat.haj.ir  قابل رویت خواهد بود.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حضرت زهرا س هرمزگان مجلس اردبیل مسجد آسیب های اجتماعی اولویت های ثبت نام عتبات نوروزی حج و زیارت فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • ببینید | در اولین نظرسنجی «نون خ ۵» پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی شناخته شد
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته