Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی از اختصاص ۶ هزار مترمربع به نمایشگاه صنایع غذایی و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به نمایشگاه آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت: ۸۰ شرکت در قالب ۱۶۰ غرفه در بخش صنایع غذایی و ۳۰ شرکت در قالب ۸۵ غرفه در بخش آرایشی و بهداشتی از سراسر نقاط کشور شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی» امشب (سه شنبه 2 بهمن) در بازدید استاندار فارس از نمایشگاه های دائر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شامل نمایشگاه های های «بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته» و « بیستمین نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، پوست، مو، زیبایی و نمایشگاه صنایع سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها»، گفت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه صنایع غذایی را تولید انواع ماشین آلات و دستگاه های صنایع غذایی و فرآوری محصولات، تولید برنج، شیرینی، شکلات، زرشک، زعفران، لبنیات، ادویه، روغن، دستگاههای بسته بندی، تسمه و نوار نقاله، صنایع برودتی، لیبل و لفاف، دستگاههای پخت نان و کارتن سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: در این نمایشگاه شاهد مشارکت 47 و نیم درصدی صنعتگران استان فارس و 51 درصدی تولیدکنندگانی از استان های تهران، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، البرز، اصفهان، قزوین، همدان، یزد و یک شرکت از کشور لیتوانی بودیم.

 

وی با اشاره حضور تولیدکنندگان و نمایندگان برندهای مطرح داخلی و خارجی محصولات آرایشی و بهداشتی و صنایع سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها، اظهار کرد: ۷۰ درصد غرفه داران این بخش را فعالان و تولیدکنندگان استان فارس تشکیل داده اند و مابقی از سایر استان ها نظیر تهران، اصفهان، آذربایجان غربی و یزد و نمایندگان محصولات کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان، کره جنوبی، امارات متحده عربی و چین هستند که به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می پردازند.

 

موسوی گفت: علیرغم وجود نوسانات ارزی و شرایط خاص کشور در شروع سال ۹۷ که تاثیراتی در صنایع مختلف داشته، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی  رشد ۶ درصدی نسبت به سال پیش را رقم زده است که این امر نشانگر پتانسیل بالای استان فارس و تلاش و برنامه ریزی دست اندرکاران و برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی فارس است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی استان به کشورهای حوزه خلیج فارس انتظار می رود تولیدکنندگان و فعالان این صنعت و صنایع مختلف به این مهم توجه داشته باشند که از شرایط و امکانات موجود در استان بهره بیشتری ببرند و بتوانند موجب گسترش تعاملات و روابط اقتصادی کشور شوند.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس همچنین بازدید هیئت های تجاری داخلی و خارجی مختلفی از جمله از استان های قم، خوزستان، بوشهر و کشورهای آذربایجان، افغانستان، قطر، عمان و عراق را از این نمایشگاه اعلام بیان کرد: تمامی علاقه مندان، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می توانند تا روز جمعه مورخ ۵ بهمن ۹۷ علاوه بر بازدید از این عناوین نمایشگاهی از چهاردهمین نمایشگاه گل، گیاه و گیاهان دارویی که همزمان در سالن های سرو، بهار و نرگس دایر است، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ بازدید کنند.

 

گفتنی است، همزمان با این نمایشگاه چهار کارگاه آموزشی و کارگروه تخصصی در حوزه صنایع غذایی و کلاس های مشاوره ای رایگان تخصصی پوست، مو و زیبایی و کارگاههای آموزشی توسط انجمن مراقبت زیبایی شیراز طی روزهای برگزاری نمایشگاه دائر است.

 

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حضرت زهرا س هرمزگان مجلس اردبیل مسجد آسیب های اجتماعی نمایشگاه های بین المللی فارس استاندار فارس نمایشگاه بین المللی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با شرکت ۱۸ کشور و بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و بین المللی، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع و صنایع نظامی در بغداد برگزار شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه، به نمایش سلاح‌ها و تجهیزات و فناوری‌های نوین خود در زمینه امنیت سایبری پرداختند.

ثامر الحسینی، فرمانده یگان واکنش سریع عراق به شبکه خبری العالم گفت: شرکت‌های داخلی و منطقه‌ای و بین المللی دستاورد‌های نظامی و امنیتی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. در این بین، مجموعه بزرگی از انواع پهپاد‌ها مورد توجه قرار گرفتند. به اعتقاد من مبادله تجربیات در این زمینه تأثیرات بسیاری بر روابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بر جای خواهد گذاشت.

این نمایشگاه با شعار «با وحدتمان پیروز شدیم» در راستای توجه عراق به متنوع سازی منابع تأمین اسلحه آنهم در سایه چنبره آمریکا بر بازار اسلحه عراق برگزار شد.

علی الخزعلی، مدیر توسعه فعالیت‌های شرکت «سمر الخیر» به خبرنگار العالم گفت: شرکت ما به عنوان یک شرکت خصوصی، وظیفه خود می‌داند که پا به پای شرکت‌های منطقه‌ای و بین المللی به رشد و توسعه خود ادامه دهد. این شرکت کار خود را با تولید نسخه‌های اولیه سلاح سبک یعنی هفت تیر بابل آغاز کرد.

وزارت دفاع ایران با تولیدات مختلفی از جمله پهپاد‌های دوربرد «مهاجر» و «غزه» و موشک‌های ضد زره دهلاویه و سامانه پدافند هوایی و سلاح‌های انفرادی و صنایع جنگ الکترونیک در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ثابت العباسی، وزیر دفاع عراق هم طی سخنانی در این نمایشگاه گفت: بار دیگر اعلام می‌کنیم که سعی ما بر این است که ارتش عراق را به تمام سلاح‌های جدید و مدرن برای تقویت قدرت نظامی و دفاعی مجهز کنیم.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه دامنه تجارت بین المللی و نشان دادن علاقه مندی عراق به توسعه روابط نظامی و نوسازی توانمندی‌های امنیتی و نظامی خود است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی