Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، روزنامه کامرسانت به نقل از منابع آگاه نوشت: ارتش سوریه بعد از پایان تمامی آموزش‌های نحوه استفاده از سامانه‌ های اس ۳۰۰ آماده به خدمت گرفتن این سامانه‌ها می‌شود.

تقریبا از ماه مارس می‌توان یک گردان دفاع هوایی مجهز به این سامانه‌ها را برای حفظ امنیت دمشق و اطراف آن مستقر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، عضو کمیته دفاع و امنیت شورای فدرال روسیه گفت: درحال حاضر ارتش سوریه در حال آموزش دیدن برای استفاده درست از این سامانه‌هاست. جنگنده‌های اسرائیل اکنون حملاتی را در سوریه انجام می‌دهند اما بعد از استقرار این سامانه‌ها دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اس ۳۰۰ ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت دفاع سوریه از انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در واکنش به حملات گروههای تروریستی مسلح به مواضع ارتش و روستاها و شهرک ها، نیروهای مسلح ما در جریان عملیات دقیق هوایی مقرهای تروریستها و مواضع و تجهیزات آنها در حومه دیرالزور و تدمر منهدم کردند.

در جریان حمله هوایی، مقرهای تروریستها به طور کامل منهدم شد و دهها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان آنها سرکرده های داعشی نیز به چشم می خورند.

وزارت دفاع سوریه بیان کرد: نیروهای مسلح ما در حومه حلب نیز شماری از پهپادهای تروریستها را در هم کوبیدند و مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

همچنین وزارت دفاع سوریه از مقابله با تروریستها به یکی از مواضع ارتش در حومه درعا خبر داد که شماری از تروریستها کشته و برخی دیگر را زخمی کردند و مقادیری سلاح آنها را مصادره کردند.

کد خبر 6083805

دیگر خبرها

  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها
  • روسیه : یک فروند سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد