Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: واژگون شدن کامیون تریلی حامل 25 تن گندم در بزرگراه شهید لشگری، راننده را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدین، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:33 دقیقه امروز، بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 44 به بزرگراه شهید لشگری، سه راهی سنگی روانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهار ناصر نظری معاد رئیس ایستگاه 44 سازمان آتش نشانی؛ یک دستگاه کامیون تریلی با بار 25 تن گندم در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و تمامی چرخ های سمت راست این کامیون به داخل کانال آب کنار بزرگراه افتاد و به حالت نیمه واژگون درآمد و همچنین قسمتی از بار آن به داخل خیابان ریخت.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه راننده مرد 35 ساله تریلی از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شد که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان خودرو های عبوری از کامیون بیرون آورده شد.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل، علاوه بر ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه و نیز هدایت خودرو های عبوری از مسیری ایمن، مشغول عملیات شدند.

نظری معاد تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده مصدوم را به آمبولانس منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی در خاتمه اعلام کرد که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس وقتی شوهر فریبا رسید کامران از بالکن خانه سقوط کرد و کشته شد! + عکس زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات انفجار شدید در پاسداران تهران + عکس رفتار زشت یک معلم ایرانی با دانش آموز سرکلاس درس+ فیلم تفریح برفی یک زوج جوان استان مازندران را به هم ریخت راز وحشتناک الهه در زندان زنان شهر ری! + عکس صورت دختر قبل و بعداز فاجعه

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پلیس اخبار حوادث راننده حادثه عکس تریلی واژگونی کامیون عکس تهران زن فیلم پرونده دختر عاشق تصاویر سیاه پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ جهش قیمت کامیون و تریلی از زیر 500 میلیون به باشگاه میلیاردی ها !

تین نیوز

کامیون ها و تریلی های اسکانیا، بنز، داف، جک و ... تا چند سال قبل با قیمت های زیر 500 میلیون معامله می شدند اما چرا در این چند سال خودروهای سنگین مورد اشاره به باشگاه میلیاردی ها پیوسته اند؟

قیمت هایی که این روزها برای خرید کامیون و تریلی از رانندگان درخواست می شود تناسب خود را با درآمدی که این خودروها ایجاد می کنند از دست داده است. بسیاری از رانندگان کامیون نسبت به گرانی وسیله کارشان گله و شکایت دارند و این گرانی را غیرمنطقی می دانند.

بعضی رانندگان کامیون اظهار می کنند با قیمت هایی که کامیون و تریلی دارد بهتر است به جای کار سخت رانندگی کامیون، خودروی خود را فروخته و وارد کارهای ساده و پرسودتری مثل خرید و فروش شوند!

سایت دیزلیران در گزارشی به جهش قیمت کامیون و کشنده پرداخته و جهش افسار گسیخته قیمت ماشین سنگین را در سال های اخیر مورد مقایسه و تحلیل قرار داده است.

در این گزارش می خوانیم:  بررسی ها حاکیست نرخ دلار در بازه زمانی حدود 8 سال با جهش چند صد درصدی روبرو شده است. با این وجود قیمت خودروهای سنگین رشد بیشتری از تورم دلار داشته است. این سایت با تذکر این نکته که قیمت دلار به طور متوسط در سال ۱۳۹۵ بالغ بر 4 هزار تومان بوده و در حال حاضر بیش از 67 هزار تومان است، به مقایسه تغییرات قیمت کامیون و تریلی در 8 سال اخیر – از 1395 تا 1403 – پرداخته است. گزیده ای از این مقایسه را در ادامه می خوانید:

تغییرات قیمت کامیون های بنز در ایران طی 8 سال

قیمت کامیون بنز ۱۹۲۴ کمپرسی در سال ۱۳۹۵، ۲۰۳ میلیون تومان بوده است این روزها در اوایل بهار سال ۱۴۰۳ با قیمت ۴ میلیارد و 150 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت کامیون بنز ۲۶۲۴ کمپرسی در سال ۱۳۹۵، ۲۷۳ میلیون تومان  بوده است. این خودرو هم اکنون در باشگاه میلیاردی ها جولان می دهد و  در سال ۱۴۰۳ به ۶.۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

قیمت تریلی داف XF 105 طی 8 سال

تریلی داف هلندی در سال ۱۳۹۵ با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شد. هم اکنون قیمت کشنده داف ۱۰۵ مدل ۹۲ آن در بازار آزاد ۵.۷۰۰ میلیارد تومان است.

قیمت تریلی اسکانیا G400 طی 8 سال

8 سال قبل قیمت این تریلی اروپایی 460 میلیون تومان بوده و کشنده G400 مدل 93 در بازار آزاد 7 میلیارد تومان است.

مشروح این گزارش را در سایت دیزلیران بخوانید.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ◄ جهش قیمت کامیون و تریلی از زیر 500 میلیون به باشگاه میلیاردی ها !
  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس