Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@14:26:56 GMT

علت‌برگزارنشدن‎‌کنفرانس‌های‌کاخ‌سفید؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۹۳۰

رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر علت برگزار نشدن کنفرانس‌های خبری کاخ سفید را اعلام کرد. ناطقان: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در پیامی در توئیتر علت برگزار نشدن کنفرانس خبری کاخ سفید برای چند هفته را بازگو کرد.

وی در این پیام نوشت: «دلیل اینکه "سارا سندرز" دیگر بیشتر از این پشت تریبون نمی‌رود این است که رسانه‌ها و بخصوص اعضای برخی از رسانه‌های خاص، وی را خیلی گستاخانه و ناصحیح پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به وی گفتم که خود را اذیت نکند، کلمات به هر حال خارج می‌شوند! اغلب هرگز ما را عادلانه پوشش نخواهند داد به همین دلیل است آنها را رسانه‌های جعلی توصیف کرده‌ام.»

آخرین کنفرانس خبری سارا سندرز در کاخ سفید به 18 دسامبر سال گذشته باز می‌گردد و بیش از یک ماه می‌شود که کاخ سفید هیچگونه کنفرانس خبری برگزار نکرده است. منبع: فارس برچسب ها: ترامپ ، کنفرانس های خبری ، کاخ سفید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ کنفرانس های خبری کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی