Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همايش بزرگ محبان اهل بيت (ع) و تجليل و تکريم از خيران و خادمين بازسازي عتبات عاليات در ساوجبلاغ برگزار شد
به گزارش روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، ايرنا، احسان الله حاجي پور رئيس ستاد بازسازي عتبات ساوجبلاغ در اين آيين گفت: اين ستاد از سال 82 راه اندازي شده و تاکنون علاوه بر جمع آوري نذورات و هداياي مردمي توانسته رتبه خوبي را در سطح استان کسب نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجي پور گفت: يکي از پروژه هاي مهمي که ستاد بازسازي عتبات عاليات البرز و به‌ويژه ساوجبلاغ در آن مشارکت داشته است اتمام درهاي مطهر آقا سيد محمد (ع) عموي امام زمان (عج ) مي باشد که بصورت يک جفت در ورودي حرم بود که با طلا و نقره توسط هنرمندان ايراني قلم زني و مينا کاري شد.
وي گفت: هزينه اين پروژه از محل نذورات مردم تامين شد که هفته گذشته در مراسمي اين درها تحويل مسئولان ستاد بازسازي عتبات عاليات کشور شد.
فرماندار و دبير ستاد عتبات عاليات ساوجبلاغ نيز از مردم ولايتمدار و دوستدار اهل بيت (ع) تشکر کرد و گفت: رتبه ساوجبلاغ در جمع آوري نذورات رتبه اول استان البرز است.
ابوالقاسم پاليزگير با بيان اينکه ساوجبلاغي‌ها در انجام امور خير جز اولين‌ها هستند افزود: اين نشان از ارادت مردم ما به ساحت والاي اهل بيت (ع) را دارد.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان البرز نيز گفت: تاکنون 85 درصد از سهم بازسازي عتبات استان البرز از جمع آوري نذورات محقق شده است.
سليمان شکري افزود: 6 درب حرم آقا سيد محمد (ع) که سهم البرز بوده به عراق ارسال شد.
وي گفت: پذيرايي 37 هزار زائر اربعين امسال نيز سهم استان البرز بود که بخش اعظمي به عهده ساوجبلاغ بود که با استقرار موکب هاي مختلف عملکرد شايسته اي را ارائه داد.
پرچم گرداني و تبرک پرچم مرقد امام حسين (ع)، مدحيه سرايي و اهدا لوح و قدرداني از خيران و خادمان بخش پاياني اين مراسم بود.
در اين مراسم که به همت ستاد عتبات عاليات ساوجبلاغ برگزار شد از 100 خير و خادم تجليل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره «فوت یک نفر در ساختمان وزرا»؛ این شخص چه کسی بود؟

پلیس فوت یک دختر در ساختمان وزرا را تکذیب کرد. 

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران آمده است:

خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

tags # پلیس آگاهی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تجلیل باشگاه هوادار از رضا عنایتی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • جزئیات جدید درباره «فوت یک نفر در ساختمان وزرا»؛ این شخص چه کسی بود؟
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان