Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اقدامات جنجالی و خلاف عرف دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین این اقدامات، «هوگان گیدلی» معاون «سارا سندرز»، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، امروز (سه شنبه) در گفتگو با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز»، اعلام کرد: سارا سندرز زمانی دوباره در محل برگزاری نشست‌های خبری حاضر خواهد شد که دلیلی برای آن پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیدلی افزود: گاهی ما لازم می‌دانیم تا به محل برگزاری نشست خبری بیاییم تا خبر‌ها را به اطلاع همه برسانیم، گاهی نیز ضرورتی در این کار نمی‌بینیم. بسیاری از اوقات که ما در محل برگزاری نشست خبری حاضر نمی‌شویم به این دلیل است که خود رئیس جمهور پیش‌تر با مردم آمریکا سخن گفته است.

دونالد ترامپ صبح روز سه شنبه در توئیتی نوشت به سارا سندرز گفته است از این به بعد نشست‌های خبری را برگزار نکند. او در ادامه توئیت خود افزود: «خبر‌ها در هر صورت پخش می‌شود».

رئیس جمهور آمریکا همچنین بار دیگر رسانه‌های آمریکایی را «جعلی» خواند و مدعی شد: «بیشتر آن‌ها هرگز نشست‌های خبری ما را به طور عادلانه پوشش نخواهند داد».

کاخ سفید سال جاری میلادی (۲۰۱۹) هنور هیچ نشست خبری برگزار نکرده است. آخرین نشست خبری کاخ سفید ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ دولت ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان نخستین تیم ایران برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب سهمیه کرد، به منظور آماده سازی بهتر حضور در این رویداد و تکرار عنوان قهرمانی، متقاضی برگزاری دیدارهای دوستانه است.

تیم ملی والیبال نشسته دعوت نامه هایی از برزیل و آلمان به منظور برگزاری اردوی مشترک و دیدار تدارکایت دریافت کرده است. این تیم همچنین متقاضی دعوت از برزیلی ها برای دیدار با آنها در تهران است. ضمن اینکه قزاقستان هم برای سفر به ایران و پیگیری تمرین مشترک با تیم ملی والیبال نشسته ابراز تمایل کرده است.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال بر این اساس، درخواست خود برای دیدار تدارکاتی را مطرح کرده است.

در همین راستا قرار است به زودی نشست سه جانبه با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و انجمن والیبال نشسته برگزار شود تا در مورد ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی، جمع بندی لازم در مورد آنها صورت پذیرد. قرار است این نشست هفته آینده برگزار شود.

تیم ملی والیبال نشسته این روزها در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک است.

بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۷ شهریور آغاز می شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085089

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • هرآنچه لازم است درباره «تاب آوری» بدانیم
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود