Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به وجود ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در پرند و ۸۵ هزار واحد در پردیس و ۳ هزار واحد در شهر اندیشه گفت: بیشترین تعداد واحد مسکن مهر به تناسب جمعیت در استان تهران است، سرعت پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر که سال‌ها منتظر هستند تا خانه خود را تحویل بگیرند، مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر سرعت و دقت در ساخت مسکن مهر اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر ضرورت دارد، نصبیاتی مانند اطفا حریق، آسانسور و … در مسکن مهر اگر در تعهد سازنده بوده است، نباید از متقاضیان دریافت شود و خدمات زیربنایی نظیر آب، گاز، برق و انشعاب فاضلاب باید مورد توجه دستگاه‌های خدمات رسان باشد و ملزم به اجرای تعهدات خود هستند.

استاندار تهران از تحویل ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در پردیس و پرند در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: هر موردی که مصوبه کمیته فنی را داشته باشد، باید در مسکن مهر انجام شود، برخی از تعاونی‌هایی که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و یا بالای ۲۵ هزار نفر مشکلاتی دارند، مقرر شد، با تهاتر اداره کل مسکن استان تهران در اختیار شهرداری برای ارائه خدمات قرار داده شود.

وی یکی از اقداماتی که می‌تواند موجب امید آفرینی بین مردم باشد، را تحویل خانه‌های مسکن مهر به متقاضیان دانست و افزود: افق جمعیتی شهرستان پردیس ۷۰۰ هزار نفر است و باید برای این جمعیت برنامه ریزی کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن مهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد