Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:06:23 GMT

آلبرتو زاکه رونی : هیچ شناختی ازاسترالیا ندارم !

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۱۵۴

صحبت های سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات در خصوص عدم شناخت از حریفشان درمرحله بعد باعث تعجب خبرنگاران شد.

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو زاکه رونی درحاشیه تمرینات تیم ملی امارت در خصوص دیداراین تیم در مرحله یک چهارم نهایی  مقابل استرالیا با گفتن جملاتی باعث تعجب رسانه ها شد.


 وی درمصاحبه بعد ازتمرین تیم ملی امارات در ارتباط با دیدارمقابل استرالیا گفت:« من هیچ شناختی ازتیم ملی استرالیا ندارم اما در حال آماده کردن تیم خود برای حضورهر چه بهتر در دیدار برابر این تیم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


 این دو گانگی در صحبت های او مبنی برعدم شناخت تیم ملی استرالیا  باعث شد خبرنگاران و اهالی رسانه که برای پوشش تمرینات این تیم به محل تمرین امارات رفته بودند متعجب  شوند.


 به هر حال آینده مشخص خواهد کرد که او تا چه میزان از تیم ملی استرالیا شناخت خواهد داشت.


 این دو تیم روزجمعه پنجم بهمن ماه راس ساعت 19:30 در ورزشگاه عزاع بن زاید شهر العین به مصاف هم می روند.

 

تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین (سی‌ام‌جی)، «وو چیان» -سخنگوی وزارت دفاع چین- روز پنجشنبه 25 آوریل در یک نشست خبری گفت که گسترش پیمان امنیتی سه جانبه بین استرالیا، ایالات متحده و بریتانیا موسوم به آکوس به طور جدی بر صلح و ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه تأثیر منفی گذاشته است. چین قاطعانه با هرگونه اتحاد نظامی دوجانبه یا چندجانبه علیه خود و ایجاد رویارویی تفرقه‌انگیز مخالف است.

بیشتر بخوانید: هشدارهای بین‌المللی در مورد تبعات حمله به رفح/ چشم‌اندازی برای دستیابی به توافق وجود ندارد

بر اساس گزارش‌ها، ژاپن پیوستن خود به پیمان آکوس را رسما اعلام کرده و نخست وزیر کانادا نیز گفته که در واکنش به فعالیت‌های چین و روسیه در منطقه قطب شمال، کانادا در حال بررسی افزایش استقرار زیردریایی‌های خود و آغاز مذاکرات برای پیوستن به آکوس است.

وو چیان با اشاره به نگرانی جدی چین از این موضوع گفت: ما توسعه همکاری نظامی عادی بین کشورها را می‌پذیریم اما قاطعانه با هرگونه اتحاد نظامی دوجانبه یا چندجانبه علیه چین و ایجاد رویارویی تفرقه‌انگیز مخالف هستیم.

وی افزود: آسیا و اقیانوسیه صحنه بزرگی برای توسعه مسالمت آمیز است و نباید به عرصه بازی های ژئوپلیتیکی تبدیل شود. چین به عنوان یک شریک همکاری برای همه کشورها، برای هیچ کشوری چالش به شمار نمی‌رود. ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا با نادیده گرفتن نگرانی های کشورهای منطقه و جامعه بین‌المللی، پیام گسترش اعضای پیمان آکوس را منتشر می کنند که این اقدام به طور جدی بر صلح و ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه تأثیر منفی گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228441 برچسب‌ها کشور چین آمریکا ارتش استرالیا

دیگر خبرها

  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟