Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تصویری از گریم حسین مهری در نقش عباس زری‌باف کاراکتر خیانت کار فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در  فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی رونمایی شد.

طراحی صحنه و لباس این فیلم برعهده دکتر محمدرضا شجاعی است که پیش از این، در «ایستاده در غبار» نیز در کنار مهدویان حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مهری در «ماجرای نیمروز» نقش عباس زری‌باف را بازی می‌کرد؛ که پس از مشخص شدن نفوذش در دستگاه‌های امنیتی، از کشور گریخت.

عکاس فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» مجید طالبی طالبی است.

کد خبر 4521043

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدمحمود رضوی محمد حسین مهدویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی