Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه پرواز نیوآرک آمریکا به هنگ‌کنگ دچار یک مشکل اضطراری شد این پرواز در کانادا نشست و مسافران آن در دمای زیر صفر ۱۴ ساعت در هواپیما حبس شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پرواز نیوآرک آمریکا به هنگ کنگ متعلق به شرکت هواپیمایی یونایتد آمریکا پس از آنکه یکی از مسافران دچار مشکل پزشکی شد در کانادا نشست و مسافران آن به مدت ۱۴ ساعت در دمای زیر صفر در هواپیما حبس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه این هواپیما در کانادا نشست درب هواپیما نیز با مشکل مواجه شد و مسافران مجبور شدند تا برای تعمیر آن در هواپیما بمانند.

مشکل اینجا بود که به دلیل بسته نشدن کامل درب، دمای داخل هواپیما نیز به شدت کاهش یافت و با دمای بیرون، هم دما شد و در واقع مسافران سوز نیمه شب کانادا را داخل هواپیما تجربه کردند.

از طرف دیگر فرودگاهی که این هواپیما در آن فرود آمده بود در طول شب ماموران گمرک و بازرسی نداشت و مسافران نتوانستند از هواپیما پیاده شوند و در واقع مجبور شدند تمام شب را در دمای زیر صفر داخل هواپیما با در باز بگذرانند.

این مسئله تا جایی ادامه داشت که غذای موجود در هواپیما نیز به اتمام رسید و صبح روز بعد و پس از گذران یک شب یخبندان، مقامات محلی کانادایی برای مسافران قهوه و ساندویچ آوردند.

در طول این ۱۴ ساعت شرکت هواپیمایی یونایتد آمریکا نیز اقدامات بسیار کمی را برای کمک به مسافران انجام داده است.

در نهایت شرکت یونایتد یک هواپیمای دیگر به کانادا راهی کرد و مسافران را به مبداء پرواز در نیوآرک آمریکا بازگرداند.

پس از یک شب سرد، مسافران در نیوآرک گفتند که شرایط بسیار بدی را تجربه کرده و بسیار خسته هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرما یخبندان هنگ کنگ حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران

هواپیمایی هما ضمن پوزش از مسافران پرواز شماره ۷۱۸ مورخ ۹ فروردین در مسیر استانبول- تهران، اعلام کرد: پرواز فوق در روز هشتم فروردین ماه توسط اداره کل کنترل و عملیات پرواز هما باطل شده است.

به گزارش مشرق از وزارت راه و شهرسازی، «حسام قربانعلی» مدیرکل روابط عمومی هما درباره پرواز شماره ۷۱۸ در مسیر استانبول- تهران افزود: از آنجا که فروش بلیت های پرواز فوق بصورت چارتری انجام یافته، مسوولیت کل پرواز از جمله اطلاع رسانی و پرواز جایگزین، براساس قرارداد منعقده بین هما و چارتر کننده، بر عهده شرکت مذکور است و هیچ گونه اطلاعات تماسی از مسافران در سامانه های هما ثبت نمی شود.

وی گفت: همچنین با وجود عدم مسوولیت اطلاع رسانی فوق، شعبه هما در ترکیه به‌صورت شبانه روزی ضمن پاسخگویی و حضور در نزد مسافران، تلاش کرده است تا حداکثر همکاری لازم با مسافران برای مراجعت ایشان انجام شود.

قربانعلی ادامه‌داد: همچنین برابر بررسی های انجام شده، تعداد مسافران این پرواز ۲۲۰ نفر بوده است که برای تعداد زیادی از این مسافران اطلاع رسانی به موقع انجام شده و بقیه افراد به‌علت سفر خارج از کشور تلفن همراه خود را از دسترس خارج و یا خاموش نگه داشته‌اند که این امر فرآیند اطلاع رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی بیان‌داشت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش مجدد از مسافران گرامی، به صورت شبانه روزی در تلاش است تا ضمن ایجاد رضایتمندی و پاسخگویی به‌موقع، حداکثر ایمنی و آرامش را برای مسافران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل ۲ سامانه گردشگری در اصفهان/ رفع مشکل ترافیک با اپلیکیشن «اصفهان من»
  • پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در جنوب افغانستان
  • ایالات متحده چند جت جنگنده پرقدرت در اختیار دارد؟
  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!