Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم نظارت بر طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، بر لزوم توسعه کارگاه‌های کوچک در مناطق روستایی استان سمنان تأکید کرد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و پایش طرح‌های اشتغال، چینش طرح‌های کاربردی و گزینش افراد متخصص، کمترین انحراف را در اجرای طرح‌های اشتغال به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای سیاست‌ها و اهداف دولت در زمینه اشتغال، از کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان سمنان به عنوان یکی از دستگاه‌هایی یاد کرد که امید و توقع در آن برای توسعه این استان وجود دارد.

522 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به کمیته امداد استان سمنان اختصاص یافتلایحه بودجه 98 به خنثی کردن اثر تحریم‌ها بر اشتغال کشور توجهی نکرده استبرنامه اشتغال فراگیر دولت در دست انداز کمبود منابع مالی

استاندار سمنان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با تحت حمایت قرار دادن قسمت وسیعی از جمعیت و داشتن ظرفیت‌های مطلوب می‌تواند در توسعه و پیشرفت استان سمنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

آشناگر با تأکرد بر لزوم کاهس فقر مطلق در کشور و استان سمنان تصریح کرد: تحقق این امر ما را در دستیابی به شاخص‌های توسعه استان سمنان کمک خواهد کرد.

وی بابیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و پایش طرح‌های اشتغال، چینش طرح‌های و گزینش افراد متخصص، کمترین انحراف را در اجرای طرح‌های اشتغال به خود اختصاص داده است بیان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی باید از این رویه الگوبرداری کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان باید تلاش کند سهم 100 درصد اعتبارات در نظر گرفته‌شده اشتغال در این استان جذب شود تصریح کرد: یکی از راه‌های توانمندی مددجویان این نهاد ایجاد اشتغال است.

آشناگر بابیان اینکه مکاشفت در صورتی اتفاق می‌افتد که تعداد فقرا در جامعه کم شود تصریح کرد: تعداد فقرا تنها با پرداخت مستمری کاهش نمی‌یابد؛ بلکه توانمندی از طریق امید اشتغال و آموزش است.

آشناگر راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک در مناطق روستایی، ایجاد خانه‌های بوم گردی را باهدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برشمرد و گفت: رونق اشتغال در روستا به‌ویژه برای مددجویان نهاد رونق اقتصادی و در افزایش شاخص توسعه استان سمنان مؤثر است.

انتهای پیام/

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران

جاسم محمدی اظهار داشت: افق خانه سازی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بخش لاران ۲۰ واحد است که تاکنون سه واحد آن تحویل داده شده است.

وی افزود: واحد‌های تحویلی از ۶۰ تا ۶۵ متر مربع وسعت دارد و با تسهیلات کم بهره و کمک‌های بلاعوض آماده و مجهز شد.

محمدی اضافه کرد: مددجویانی که دست کم ۶۰ متر مربع زمین معرفی کنند برایشان رایگان خانه ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح ۲ واحد مسکن مددجویی در روستای سورک

وی بیان داشت: تا پایان پارسال، از ۷۰۰ واحد برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده و برنامه‌ریزی هم شده است تا پایان سال آینده هیچ مددجوی روستایی کمیته امداد امام خمینی بدون خانه نماند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش ۱۳ مخاطب تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی
  • درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است
  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند
  • توزیع ۳۵۲سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد خواف
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  •  توانمند سازی بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی