Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در ادامه مسابقات لیگ دسته ۱ والیبال ایران، تیم وحدت مهاباد در آخرین دیدار مرحله گروهی این هفته با نماینده کرمانشاه مسابقه می‌دهد.

مصطفی پور افزود: این مسابقه پنجشنبه ۴ بهمن به میزبانی مهاباد در سالن ۲۰۰۰ نفری این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ه

برگزاری  مسابقات لیگ دسته ۱ والیبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی آف لیگ برتر والیبال| شهداب سومین تیم نیمه‌نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال روز‌های پنجم و هفتم فروردین سال ۱۴۰۳ پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

در دومین مسابقه پلی آف یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب به دومین برد متوالی خود برابر ایفاسرام دست یافت تا به عنوان سومین تیم مرحله نیمه‌نهایی معرفی شود. قبل از شهداب صعود دو تیم فولاد سیرجان و پیکان به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده بود.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد در مسابقه دوم با ایفاسرام ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند تا در مجموع به نوزدهمین برد خود در این فصل از لیگ برتر والیبال دست یابند. محمد ابراهیم‌زاده و حمید راهجردیان، ناظران این مسابقه بودند که به مدت ۱۱۲ دقیقه طول کشید.

احمد سرمست، محمد آقایی و مرتضی حسن علائی نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار را انجام دادند.مهدی مهدوی بازیکن مصدوم شهداب و فرزندش از جمله تماشاگران این مسابقه بودند که با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر در سالن فدراسیون برگزار شد.

شهداب در مرحله نیمه‌نهایی حریف برنده نهایی جدال دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه خواهد شد که رقابت این تیم‌ها به بازی سوم کشیده شده است.
تیم شهداب در پایان مرحله مقدماتی رتبه سوم را با ۱۷ برد و ۵۲ امتیاز از آن خود کرد و ایفاسرام نیز با ۱۵ پیروزی و ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهداب در مرحله مقدماتی (۲۴ آبان و ۱۱ بهمن) با ایفاسرام بازی کردند که در هر ۲ مسابقه شهدابی‌ها ۳ بر یک فاتح میدان شدند و مدافع عنوان قهرمانی در دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی نیز به پیروزی رسید تا مقابل ایفاسرام هت‌تریک پیروزی ثبت کند.
تنها دیدار باقی مانده مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه برگزار می‌شود تا از بین دو تیم شهرداری ارومیه و طبیعت، چهارمین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| شهداب سومین تیم نیمه‌نهایی
  • صبر کنید، ماراتن جذاب والیبال ایران به بازی سوم کشید
  • تیم والیبال سایپا به لیگ یک سقوط کرد
  • آبادان میزبان استقلال آبی پوشان ملاثانی و نفت مسجدسلیمان