Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی مصدومیت، رویاهای یک تیم را نابود می کند!

طرفداری- پس از هری کین، نوبت به دیگر ستاره تاتنهام رسیده است که برای چند هفته از به دلیل مصدومیت از میادین دور بماند.

به نقل از منابع اسکای در انگلستان و میرر؛ دله آلی در جریان پیروزی تیمش مقابل فولام از ناحیه عضلات همسترینگ پشت ران آسیب دیده است. چنین مصدومیتی به معنی خانه نشینی 6 هفته ای دله آلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که هری کین تا اوایل ماه مارس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تاتنهام نیست، دلی آلی نیز دقیقا بازی های تاتنهام تا همین زمان را از دست می دهد. این درحالی است که موسی سیسکو هم به دلیل آسیب دیدگی دو هفته از میادین دور است. سون هیونگ مین نیز با تیم ملی کره جنوبی در جام ملت های آسیا حضور دارد تا دست پوچتینو در حساس ترین مقطع فصل، خالی تر از همیشه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوعلو: تاتنهام چهار قدم رو به جلو می‌رود و یک قدم رو به عقب بر می‌گردد

سرمربی با تجربه و استرالیایی اسپرز، در یک برداشت کلی، عملکرد تیمش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را رو به رشد ارزیابی می‌کند. 

آنژ پوستکوعلو با این گزاره که تاتنهام در حال در جا زدن است، مخالفت می‌کند. 

طرفداری | به گزارش BBC، شکست ۳-۰ مقابل فولام ضربه دیگری به امیدهای تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود که می‌توانست با یک برد، خودش را به رده چهارم جدول برساند. 

پوستکوعلو در مصاحبه پس از بازی، به برنامه MOTD گفته است:

ما خیلی خوب نبودیم؛ به ویژه در نیمه دوم. نیمه اول برابر بود و ما یک گل دلسرد کننده در آن دریافت کردیم. در نیمه دوم نتوانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم. عملکرد ما در یک سوم هجومی، جالب نبود. اما چیزی که ناامید کننده‌تر بود، عملکرد کلی تیم بود. یکسری چیزها هستند که ما کل سال به آن‌ها افتخار کرده‌ایم از جمله ریتم بازی و جدیت‌مان ولی در نیمه دوم خبری از این چیزها نبود. 

پوستکوعلو درباره تاثیر غیبت میکی فن ده فن روی تاتنهام 

این دلیل ضعیف کار کردن‌مان در بازی امروز نیست. 

پوستکوعلو درباره عملکرد پر افت و خیز تاتنهام

یک قدم رو به جلو، یک قدم رو به عقب؟ بیشتر شبیه چهار قدم رو به جلو، یک قدم رو به عقب است. اگر یک قدم جلو می‌رفتیم و یک قدم به عقب بر می‌گشتیم، حالا حوالی رده هجدهم جدول حضور داشتیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید عضو بلادلاین پس از سقوط از ارتفاع/ اخبار WWE
  • داروین نونیز از فهرست تیم ملی اروگوئه خط خورد
  • روزهای تلخ پیر کالولو ادامه دارد؛ دوری 4 الی 6 هفته‌ای مدافع فرانسوی از میادین
  • بیمارستان بارسلونا: ژاوی 6 ستاره‌اش را ندارد
  • هری کین با وجود مصدومیت به تیم ملی انگلیس ملحق می‌شود
  • فوری: هادی چوپان فاتح آرنولدکلاسیک انگلیس
  • پوستکوعلو: تاتنهام چهار قدم رو به جلو می‌رود و یک قدم رو به عقب بر می‌گردد
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • دوری یک ماهه آرکادیوش میلیک از میادین به دلیل مصدومیت
  • موسوی با سر شکسته بازی می‌کند(عکس)