Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از دستگیری راننده تاکسی سارق که در یکی از شرکت های معروف تاکسی اینترنتی کار می کرد خبر داد.به گزارش بلاغ، پلیس آگاهی تهران بزرگ سرهنگ حسن نورآبادی در تشریح این خبر گفت: رسیدگی به این پرونده از چندی پیش و با شکایت خانمی آغاز شد که مدعی بود سوار یک تاکسی اینترنتی شده تا چند گونی برنج را به خانه اش ببرد و راننده یکی از کیسه های برنج اش را به همراه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان پول را با سواستفاده از غفلت وی، سرقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با طرح این شکایت، سریعا شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد بنابر تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته نصب شده توسط همسایه بغلی خانه شاکی، گفته های این خانم واقعیت داشته و با زوم کردن روی خودروی تاکسی اینترنتی، بالاخره شماره پلاک خودروی مورد نظر نیز به دست آمد.

این مقام انتظامی گفت: راننده سارق با توجه به اینکه با استفاده از روغن موتور، پلاک تاکسی خود را مخدوش کرده بود فکر نمی کرد شناسایی شود اما این خودرو شناسایی و در حالیکه هیچ امید نمی رفت نشانی از او در موسسه تاکسی اینترنتی که او در آن شاغل بوده است پیدا شود، ماموران با استعلام از سازمان تاکسیرانی موفق شدند نشانی او را به دست آورند.

وی در ادامه افزود: سریعا ماموران برای دستگیری متهم اقدام کردند و در حالیکه او قصد متواری شدن از دست پلیس را داشت، ماموران عملیات کلانتری موفق شدند او را زمینگیر کرده و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری مهرآباد توضیح داد: با دلالت راننده تاکسی سارق به کلانتری، وی هرگونه سرقتی را انکار می کرد تااینکه با فیلم دوربین مداربسته موجود در پرونده روبرو شد و در حالیکه چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا سرقت را گردن گرفت و گفت: آن روز وقتی دیدم این خانم چند کیسه برنج دارد، هنگام رسیدن به مقصد از غفلت او استفاده کردم و یکی از کیسه ها را داخل صندوق عقب خودرو قرار دادم تا بعدا بتوانم بفروشم.

وی در انتها افزود: راننده در ادامه اعترافاتش سرقت ۴۰۰ هزار تومان پول از کیف شاکی را نیز پذیرفت و گفت در حالیکه مسافرش سرگرم خالی کردن گونی های برنج به پارکینگ خانه اش بود در یک لحظه با سواستفاده از غفلت وی، مقادیری پول نیز سرقت کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ شدن ۴۵۱ راننده پرخطر با ابطال گواهینامه

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ۷ هزار راننده تهرانی برای ۳ ماه محروم از رانندگی شدند، از ابطال گواهینامه ۴۵۱ نفر خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ فیروز کشیر؛ معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ‌ در برنامه تلویزیونی شهر امن به نمرات منفی رانندگان و اعمال قانون توسط پلیس اشاره کرد و گفت: حدود 7000 راننده تهرانی به دلیل تخلفات حادثه‌ساز مدت سه ماه از رانندگی‌ محروم شدند؛ چرا که در کارنامه رانندگی 30 نمره منفی برای آنها ثبت شده بود.

وی تصریح کرد: 1260 نفر راننده نیز با تکرار این تخلفات و اخذ 25 نمره منفی مجدداً شش ماه از رانندگی محروم شدند و در نهایت 451 راننده تهرانی به دلیل گذران سی نمره منفی و اخذ بیست و پنج نمره منفی مجدد و در نهایت بیست نمره منفی دیگر علاوه بر موارد فوق با ابطال گواهینامه مواجه شدند که می‌بایست مجدداً مراحل اخذ گواهینامه را طی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرعت بيش از 170 كيلومتر؛ ابطال گواهینامه خودروهای فاقد کمربند ایمنی سرنشین شش ماه فرصت نصب دارند

دیگر خبرها

  • نقره داغ شدن ۴۵۱ راننده پرخطر با ابطال گواهینامه
  • ­ابطال گواهینامه بیش از ۴۵۰ راننده تهرانی پرخطر
  • ابطال گواهینامه ۴۵۱ راننده پرخطر
  • محرومیت سه ماهه از رانندگی برای هفت هزار راننده تهرانی
  • محرومیت سه ماهه ۷ هزار راننده تهرانی از رانندگی
  • ۷ هزار راننده تهرانی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند
  • سر رسیدن صاحب خودرو در لحظه سرقت
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • این هم شگرد جدید تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها / توقف دارم لطفا قبول کنید!