Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@10:33:40 GMT

معاون پامپئو استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۳۹۴

به گزارش فارس، «وس میچل» دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در امور اروپا ماه آینده از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

میچل 41 ساله  طی استعفانامه‌ای که در ابتدای ژانویه به «مایک پامپئو» وزیر امورخارجه ارائه داده، دلایل شخصی را علت استعفای خود اعلام کرده و گفته تا 15 فوریه به سمت خود به عنوان معاون وزیر امورخارجه در امور اروپا و اورآسیا ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سپتامبر 2017، میچل نخستین معاون وزیر امور خارجه دولت ترامپ بود که توسط سنا مورد تایید قرار گرفت.

دولت ترامپ طی دو سال نخست خود شاهد کناره‌گیری‌ها و اخراج‌های متعدد بوده است.

اواخر سال گذشته میلادی«جیمز متیس»، وزیر دفاع سابق آمریکا  از سمتش کناره‌گیری کرد. بعد از او «برت مک‌گورک»، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ادعایی این کشور برای مبارزه با داعش و «دانا وایت»، سخنگوی پنتاگون هم با سمت‌هایشان خداحافظی کردند. 

پس از آن «کوین سویینی»، رئیس ستاد کارکنان وزارت دفاع آمریکا از قصد خود برای کناره‌گیری خبر داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج و مریم طهماسبی مشاور امور زنان وزیر و مدیرکل دفتر زنان روستایی با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های معاونت زنان و خانواده رئیس‌ جمهور از طرح‌های مختلف حوزه زنان روستایی و عشایری براساس موافقت‌نامه مبادله شده، در خصوص حمایت بیشتر و وسیع‌تر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری با توجه به جمعیت حدود ۱۰.۵ میلیونی و صندوق‌های خرد زنان که نقش موثری در ایجاد زنجیره‌های کسب و کار زنان روستایی دارند، تاکید شد.

در این نشست، برگزاری کنگره منطقه‌ای زنان روستایی و عشایری نیز مورد تایید و تاکید معاون رئیس‌جمهور بود؛ همچنین در خصوص ایجاد شورای عالی سیاستگذاری فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری مذاکره و مقرر شد چارچوب لازم تدوین و ارایه شود.

در ادامه پیشنهاد پویش جوانی جمعیت با استفاده از تسهیلگران توسعه روستایی و عشایری و پیشنهاد ایران برای ایجاد شبکه همکاری‌های زنان ر‌وستایی و عشایری کشور‌های عضو اکو مطرح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • «بلینکن» برای ششمین بار به غرب آسیا سفر می‌کند
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • ونزوئلا سمبل مقاومت است و به گسترش مراودات علمی با این کشور علاقمندیم
  • آمادگی ایران برای افزایش اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ونزوئلا
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • کناره گیری معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد