Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه طباطبایی، در نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی یزد با مسئولان دادگستری و ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان یزد اظهار کرد: دانشگاه‌های آزاد استان با تمام زیرساخت‌ها و امکانات پژوهشی و آموزشی، آمادگی کامل دارند که در راستای حل مشکلات اجتماعی و گسترش فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف به‌ویژه قوه قضائیه و دادگستری استان یزد گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان حضور استادان خبره و باتجربه و دانشجویان پرتلاش و فعال دکتری و کارشناسی‌ارشد، انجام امور پژوهشی موردنظر دادگستری تحقیقات هدفمند با رویکردهای عملیاتی و مسئله‌محور را گره‌گشای مسائل مختلف جامعه و ایران اسلامی دانست.

در ادامه، سید‌علی حسینیان مسئول ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در استان در زمینه‌های مختلف اجتماعی کارایی مطلوب و مؤثر نداشته و باید کوشش و جدیت بیشتری داشته باشیم.

محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد هم با بیان حدیث نبوی «اصلح الناس اصلحهم للناس» بهترین مردم را نافع‌ترین مردم به خلق و جامعه معرفی کرد و اهمیت قانون‌گرایی، مقابله با قانون‌گریزی و احترام به قانون را از مهم‌ترین مباحث مورد بحث و بررسی در تشکیل جلسات با استادان، دانشگاهیان و دانشجویان دانست.

وی از برگزاری طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» در یزد خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مولود شایسته انقلاب اسلامی، دستیابی این دانشگاه را به‌عنوان برترین دانشگاه کشور ازنظر رتبه‌بندی جهانی تبریک گفت.

محمدحسین رحیم‌زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد نیز با یادآوری ارتباط مؤثر بین تشکیلات قضائی و دانشگاه، دریافت نظر تخصصی و علمی از اساتید دانشگاه، قبل از برگزاری نشست‌های قضائی را یکی از راه‌کارهای مؤثر عملی و کاربردی عنوان‌کرد.

وی با بیان این نکته که مشکلات در این خصوص به‌ویژه طلاق توافقی در حال افزایش است، تقویت آموزش‌های قبل از ازدواج و مشاوره‌های عمومی و تخصصی را به‌عنوان راهکارهای اساسی حل این مشکلات دانست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با تأکید بر اینکه تعداد پرونده‌های وقوع جرم در استان یزد نسبت به سایر استان‌ها خوشبختانه کمتر ولی متأسفانه رو به افزایش است، اجرای هر چه سریع‌تر کارهای عملی و اجرایی در این خصوص را یادآور و انجام پژوهش‌های عملیاتی و کاربردی را خواستار شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با بیان پیشرفت‌های مناسب قوه قضائیه به‌ویژه استفاده از فناوری‌های نوین با یادآوری مشکلات موجود در مباحث مختلف دانشگاه، دادگستری و ستاد امر به معروف ارتباط مؤثر و مستمر بین دانشگاه‌ها و سایر نهادها را به‌عنوان راه‌کار اساسی و اصلی حل این معضلات دانست.

نوید نصیری‌زاده با ذکر وجود امکانات آموزشی در داخل و خارج دانشگاه به‌ویژه کارگاه‌های آموزش‌های تخصصی آزاد، امکان برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف برای دانشجویان، استادان، قضات و دانشگاه را یادآور شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای برگزاری سمینارها و همایش‌های مشترک با سایر نهادها و به‌ویژه دادگستری استان آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

300 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشگاه آزاد اسلامی دادگستری استان یزد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشگاه آزاد اسلامی دادگستری استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم