Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین فلاح روز سه شنبه در ستاد خدمات سفر شهرستان افزود: کمربند غربی به اندازه کمربند شمالی و جنوبی میبد می تواند معرف شهر با نصب بنرهایی باشد ، همچنین کارخانه ها می توانند در این مسیر بالون های تبلیغاتی از خود و شهر را به نمایش بگذارند و صنعتی بودن شهر را به مردمی که در این مسیر تردد دارند نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اسکان مسافر نیز می تواند فرصتی برای معرفی و شناساندن شهر و اماکن تاریخی و صنایع دستی در محلات به گردشگران باشد، گفت : ورودی ها ، تقاطع و میادین نیز محل هایی هستند که می توانند با نصب تابلوهایی نشان دهنده جهت مسیرها ، معرف شهر باشند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد نیز گفت : لازم است درحوزه زیلو فعالیت بیشتری صورت گیرد و با استفاده از ظرفیت به دست آمده ، امسال با عنایت به جهانی شدن زیلو گردشگران بیشتری در ایام نوروز به میبد سفر خواهند کرد نام زیلو در ورودی های شهر معرف این هنر به گردشگران باشد.
علیرضا ابوالحسنی در ادامه به کمیته هایی تشکیل شده در ستاد خدمات سفر و انتصاب مسئولین ادارات برای ریاست کمیته ها اشاره کرد و افزود: شرح وظایفی برای کمیته ها و کارگروه ها تعیین شد که باید در قالب کارگروه و زیرکارگروه هایی به آنها پرداخته شود.
همچنین رئیس آموزش و پرورش میبد گفت : 243 کلاس درس در 26 مدرسه برای اسکان نوروزی آماده شد و با نوساز شدن مدارس ، واحدهایی با امکانات خوب برای این امرآماده شد.
محسن موحدی فرد، افزود : امکانات اسکان در میبد حتی از مرکز استان بیشتر است طوری که مسافران ترجیح می دهند بیشتر در میبد و اردکان ساکن شوند.
وی تصریح کرد: باید چند تابلوی ویژه معرف شهر مهیا شود تا در مدارس نصب شود.
در این نشست به پرهیز از کارهای سلیقه ای ، اجرای طرح های تبلیغاتی گردشگری با محور زیلو ، عملیاتی بودن کمیته های ایجاد شده و وجود نقشه ای که بر اساس آن نامگذاری انجام شود ، بهینه سازی تابلوهای راهنمای شهری ، به روز بودن تابلوها و... از مسائل و موضوعات مطرح شده در نشست بود.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت مدرسه معاون سیاسی امنیتی موحدی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازگشایی باند دوم کمربندی شهر قاین به طول ۴.۵ کیلومتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، مودی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با هدف ایمن سازی محورهای استان و برنامه ریزی انجام شده برای تکمیل سریعتر باندهای دوم استان و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، عملیات اجرایی ۴.۵ کیلومترباند دوم کمربندی شهر قاین با اعتبار هزینه شده ۹۰۰ میلیارد ریال تکمیل شد که ظهر امروز با همکاری پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بازگشایی و زيربار عبور رفت.

دیگر خبرها

  •  بازگشایی باند دوم کمربندی شهر قاین به طول ۴.۵ کیلومتر
  • 10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • اجرای بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان اجرا شد
  • ایجاد پایگاه‌های راهنمای زائر در ورودی مشهد/ طرح قرار زیارت با محوریت مساجد
  • ایجاد ۷۸۰۰ فرصت شغلی در استان کردستان
  • ساخت یک طبقه مسکونی در حریم منظری مسجد تاریخانه از سر گرفته شد
  • «کبوتر خانه میبد» شاهکاری مفید در معماری ایران
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان
  • شفق قطبی: چه چیزی باعث نورهای زیبا می شود؟