Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های آرمان گهر و بعثت عصر امروز (سه شنبه) در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست سه امتیاز حساس این مسابقه را کسب کند.
تنها گل این مسابقه در دقیقه 84 توسط امین اسدی برای آرمان گهرسیرجان به ثمر رسید تا تیم میزبان با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعثت کرمانشاه با این شکست که در پانزدهمین مسابقه آن ها رخ داد، 20 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در مکان نهم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.
آرمان گهر سیرجان نیز با پیروزی برابر مهمان کرمانشاهی امتیازهای خود را به عدد 29 رساند و به صدرنشینی در گروه ادامه داد.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته هجدهم روز سه شنبه آینده ( 9 بهمن) میزبان شهرداری فومن تیم پنجم جچدول رده بندی گروه دوم خواهد بود.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور امسال با حضور 26 تیم در 2 گروه 13 تیمی برگزار می شود و تیم های برتر هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول فصل آینده صعود می کنند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جدول رقابت های لیگ زمین فوتبال فوتبال باشگاه های کشور جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بعد از ظهر دوشنبه در محل این شورا دیدار و تفاهم نامه تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) در استان کرمانشاه را امضا کردند.

در این دیدار که پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم حضور داشت، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور کرمانشاه را بهترین میزبان برای برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس با موضوع مقاومت و اربعین حسینی (ملزومات زیارت) دانست.

جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) هر ساله با حضور بهترین‌های صنعت مد و لباس جهان اسلام برگزار می‌شود و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین المللی حاضر می‌شود. آثار برتر جشنواره هم تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود.

جشنواره مداومت در چارچوب اصل ضرورت حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش بومی و دینی و تقویت ظرفیت‌ها و توانمدیهای متقابل ملت‌های مسلمان به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی پوشش اصیل ایرانی برگزار می‌شود و سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک در جهان اسلام دارد که با تأسیس دبیرخانه دائمی و بین المللی مداومت در کرمانشاه، فعالیت آن با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات زیارت و مقاومت آغاز می‌شود.

کد خبر 6058340

دیگر خبرها

  • تصاویر| لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان و گل گهر سیرجان
  • کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار حیثیتی (عکس)
  • سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد
  • عیدی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به سهامداران
  • تیم تنیس دیویس کاپ ایران مغلوب استونی شد
  • کاراته وان آنتالیا؛ رقابت ۷ کاراته کای ایران در روز نخست