Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آی ۲۴، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی امروز سه شنبه در شهر وین پایتخت اتریش در سخنانی تأکید کرد: هر کشوری حق دارد هر کسی را بپذیرد یا نپذیرد. شما در آمریکا شاهد هستید که در حال ساختن دیوار بلندی برای ممانعت از ورود مهاجران مکزیکی به این کشور هستند.

نخست وزیر مالزی در این باره تصریح کرد: ما نیز ایده‌ ای مشابه داریم و می‌ خواهیم افرادی را که نامطلوب هستند را به کشورمان راه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی شنبه هفته جاری برای بار دوم اعلام کرده بود که اتباع رژیم صهیونیستی حق ورود به این کشور را ندارند.

نخست وزیر مالزی در این خصوص گفت: حق کشور ما است که از ورود اتباع اسرائیل جلوگیری شود. بی انصافی است که این اقدام را یهودی ستیزی نام بگذاریم. ما اصلا رابطه دیپلماتیک با اسرائیل نداریم و هرچند خیلی‌ ها جرات حرف زدن علیه آن‌ ها را ندارند، اما در هر حال ما بر این باوریم که آن‌ ها اقدام‌ های نادرست بسیاری انجام می‌ دهند.

این درحالیست پیشتر ورزشکاران صهیونیست قصد داشتند برای شرکت در مسابقات جهانی شنا وارد مالزی شوند که نخست وزیر این کشور، مجوز ورود آنها را صادر نکرد.

اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز چندی پیش پیش پیامی را برای «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی ارسال کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این پیام از مواضع اخیر نخست وزیر مالزی در قبال صهیونیستها قدردانی کرد.

کد خبر 4521048

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل مالزی ماهاتیر محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پاشینیان در مورد جنگی قریب الوقوع میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان هشدار داد که چنانچه این کشور تعدادی از روستاهای مرزی را به جمهوری اذربایجان پس ندهد، منجر به وقوع جنگ جدیدی بین دو کشور ظرف یک هفته خواهد شد.

طبق گزارش خبرگزاری ریا نووستی، نخست وزیر ارمنستان گفت: وظیفه ما مرزبندی است؛ چرا که این کار از نظر بین المللی مانعی برای درگیری در این مرزها است.

وی افزود: ما جاده‌ها را می‌سازیم و امکانات لازم را برای ساکنان روستاهای مرزی تامین می‌کنیم و در صورت لزوم غرامت اضافی می‌پردازیم؛ اگر درخواست‌های باکو را رد کنیم جنگ ظرف یک هفته آغاز می شود.

سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه در واکنش به این اظهارات پاشینیان گفت: این همان کاری است که حامیان جدید اتحادیه اروپا، ناتو و واشنگتن با ایروان کردند. لطفا توجه داشته باشید که این اظهارات ربطی به روسیه ندارد و از جانب مقامات فعلی ایروان پس از مشورت با غربی‌ها مطرح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشدار پاشینیان در مورد جنگی قریب الوقوع میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان
  • رام‌الله: زمان آن فرا رسیده یک بار برای همیشه فلسطین را آزاد کنیم
  • کتاب برادرزادۀ ناتنی دکتر محمد مصدق در مورد نخست­‌وزیر ایران وی را چگونه معرفی می‌کند؟
  • سرلشکر باقری: مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است | وزیر دفاع سوریه: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • «اوربان» خطاب به مجارها: بروکسل را اشغال کنید
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر