Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:08:07 GMT

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۴۲۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر مازندران را منصوب کرد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، در حکمی از سوی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، سید امید هادیانی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه هادیانی صبح فردا چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.

جذب هزار عضو هیئت علمی تا فروردین 98 در دانشگاه آزادولایتی: جوانان در بدنه هیئت علمی دانشگاه آزاد به‌کار گرفته شوندآغاز پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد از دوشنبه

وی پیش از این معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بوده است.

انتهای پیام/

 

R41358/P4001/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم امضای قرارداد خرید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی تولیدی در شرکت پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و به تعبیر دیگر یک دانشگاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: دانشگاهی اجتماعی است که در مسیر رفع مشکلات اجتماعی فعال، پویا و اثرگذار باشد و تنها با داشتن دانش نظری نمی‌تواند رسالت خویش را انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این قرارداد امتداد و استمرار دانشگاه در مسیر خلق ثروت، حل مسئله و آغازی برای اثرگذاری در رفع مشکلات اجتماعی است.

دهقانی اشکذری با بیان اینکه تعلیم و تربیت اجتماعی یک حوزه بسیار پیچیده و چندوجهی است، ادامه داد: تعلیم و تربیت یک باره نیست؛ بلکه باید به صورت تدریجی و به دور از اجبار انجام شود؛ بنابراین نیاز به بازنگری در عملکرد دانشگاه احساس می‌شد و این موضوع در سند تحول دانشگاه پیش‌بینی شد.

وی تبیین کرد: همچنین دانشگاه باید از ناکارآمدی فرهنگی به سمت چرخش عمیق اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: تحولات لازم برای اجرای تعلیم و تربیت اجتماعی باید تغییر و تحول در حوزه اساتید رخ دهد، یعنی نگاه شاگردپروری را ایجاد کنیم که مستلزم آموزش‌های لازم و زیرساخت‌هاست.

در پایان دهقانی اشکذری از تلاش‌های سید محمد حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم به واسطه تلاش‌های وی در شکل‌گیری کارخانه تولیدی پوشاک پردیس پوشان وابسته به آزاد خاتم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی لباس‌ها تا تاریخ ۱۵ خردادماه سال آینده تحویل داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • دانشگاه آزاد خاتم ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات تولید می‌کند
  • تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی