Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:27:00 GMT

باشگاه فوتبالی که پناهگاه شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۴۷۰

باشگاه فوتبالی که پناهگاه شد

رکنا: مسئولان باشگاه کریستال پالاس از لیگ برتر انگلستان گفته‌اند بخشی از ورزشگاه خود را به بی‌خانمانان اختصاص داده‌اند.

هوای لندن به‌شدت سرد شده و انتظار می‌رود دمای هوا طی روزهای آینده به زیر صفر درجه برسد. به گزارش یورونیوز، به‌دنبال این اقدام، کریستال‌پالاس، درخواست‌های مشابهی هم از سایر باشگاه‌ها شده و به آنها گفته شده از اقدام کریستال‌پالاس پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس خبر ویژه / ترور رییس دادگاه اصفهان وقتی شوهر فریبا رسید کامران از بالکن خانه سقوط کرد و کشته شد! + عکس دستگیری 6 نفر دیگر در پرونده دست درازی در پارک ائل گلی تبریز+ فیلم و عکس زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلستان انتظار باشگاه ورزشگاه عکس تهران زن فیلم پرونده دختر عاشق تصاویر سیاه پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید؛ سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

وی ادامه داد: یک صحنه روی گل اول اتفاق افتاد. ما اعتراضی نمی‌کنیم و از راه مطلوب فدراسیون فوتبال نامه می‌دهیم، ولی وقتی جلوی پرسپولیس یک بر صفر عقب می‌افتید با این بازیکنانی که دارد،‌ مجبور هستید سازمان بازی را عوض کنید و جلو بیایید و آن وقت با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید. بچه‌ها امروز بازی خوبی انجام ندادند.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم اما مثلاً الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، چاره چیست؟ اینها مشکل تیم است اما اصلاً‌ ناامید نیستم. از فردا مجدداً به کارمان می‌پردازیم. تا روز آخر بازی با تراکتور مصمم به کارم ادامه می‌دهم و بعد از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند گفت: دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. با تمام وجود شرمنده این مردم هستم.

وی درباره اینکه به نظرش چاره این وضعیت چیست؟ عنوان کرد: الان هیچ کاری نمی‌توان کرد. فقط باید این شش بازی را از لحاظ روحی و روانی بالا برد و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید، امکان دارد در بازی‌های بعد شرایط بهتر شود. باید در این بازی‌ها بجنگیم. الان فقط یک راه داریم همه با هم، فقط باید بجنگیم. اینکه کیفیت بچه‌ها کم است یا زیاد الان نمی‌شود کاری کرد. من تا آخرین لحظه می‌جنگم؛ خدا کند فقط تا بازی آخر سالم بمانیم. پا پس نمی‌کشم و تمام تلاشم را می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به این پرسش که تیمش قبل از گل اول پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و این گل مشکوک چه بلای سر تیم او آورد؟ عنوان کرد: به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند.

«۱۳ روز تا بازی بعد فاصله است و آیا تمرینات را تعطیل می‌کنید؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: خیر؛ از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اشکالی ندارد؛ به جای کسی که اشتباه می‌کند هم من عذرخواهی می‌کنم.

وی در واکنش به این موضوع که با قانون جدید فدراسیون فوتبال سرمربیان نمی‌توانند درباره بازی صحبت کنند، یادآور شد: کاملاً درست می‌گویید. اجازه هیچ چیزی نداریم؛ نه بیانیه نه صحبت. سؤال من این است که چرا اصلاً کنفرانس برگزار می‌کنیم؟ وقتی نمی‌توانم در مورد جریان بازی صحبت کنیم اصلاً چرا کنفرانس می‌گذاریم؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1227626 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • علی موسوی: بلانکو بد نیست، ولی کُند است؛ فوتبالی نمی‌بینیم!
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست