Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@11:52:19 GMT

(ویدئو) خلاصه بازی کره جنوبی ۲-بحرین ۱

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۵۷۲

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کره جنوبی هر قدر از کره مقتدر سال‌های قبل فاصله داشته باشد، اما تجربه این تیم باعث می‌شود در دیدار‌هایی این چنینی که گره‌هایی در بازی هست خود را نجات دهد. کره ای‌ها در بیست دقیقه نیمه اول سعی کردند تا مقابل بحرین مدارا کنند و با بازی هوشمندانه حریف را مورد ارزیابی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این دقیقه به بعد کم کم حملات آن‌ها بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۴۳ موفق شدند توسط «چان هانگ» به گل برسند. این گل در زمان مناسبی برای کره ای‌ها به ثمر رسید و باعث شد تا بحرین با شوک ناشی از دریافت گل به رختکن برود.

در نیمه دوم بحرین دست به تعویض‌های زد تا بتواند نتیجه را عوض کند. بحرین در این نیمه صاحب موقعیت‌هایی شد و چند بار ارسال‌های خطرناکی روی دروازه کره انجام داد. در این لحظات شاگردان «بنتو» کمی عقب کشیدند تا بتوانند با بازی سرعتی خود روی ضد حملات دروازه بحرین را باز کنند، اما در دقیقه ۷۷ این «محمد مرزوق» بود که روی اشتباه کره ای‌ها توانست دروازه کره جنوبی را فرو بریزد.

بعد از این گل، بحرین با تاکتیکی بسته و تاخیری بازی را به وقت‌های اضافه کشاند تا شانس خود را در این دقایق امتحان کند.

کره که می‌دانست اگر نتواند در این دقایق دروازه بحرین را باز کند باید ریسک ضربات پنالتی را به جان بخرد، در وقت‌های اضافه نیمه اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. حملات آن‌ها از جناحین موقعیت‌هایی را به وجود آورد تا اینکه در دقیقه ۱۰۵ این «جین سوکیم» بود که موفق شد دروازه بحرین را باز کند.

این گل کار را برای بحرین سخت کرد. حالا آن‌ها یک نیمه ۱۵ دقیقه‌ای فرصت داشتند تا گل را جبران کنند و کار را به پنالتی‌ها بکشانند. اما کره در نیمه دوم وقت‌های اضافه روی به بازی دفاعی آورد و عقب نشست و موفق شد بحرین را شکست دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا تیم ملی کره جنوبی تیم ملی بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی آرژانتین و کارستاریکا؛ جشنواره گل قهرمان جهان

آرژانتینی‌ها که مسی را به علت مصدومیت به همراه خود نداشتند مشکلی برای برد در این بازی پیدا نکردند.

دیماریا، مک‌الیستر، لائوتارو مارتینز هم گلزنان این بازی بودند.

منبع: ورزش سه

 

tags # لیونل مسی ، تیم ملی آرژانتین سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرژانتین و کارستاریکا؛ جشنواره گل قهرمان جهان
  • (ویدئو) خلاصه بازی اسپانیا 3 - برزیل 3؛ نبرد جانانه در برنابئو
  • (ویدئو) خلاصه بازی آلمان ۲- هلند ۱؛ پارتی صورتی!
  • (ویدئو) خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست