Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه  با بیان اینکه در ذات جمهوری اسلامی عملکرد منفی وجود نداردگفت: برخی عملکردهای ناپسند نشات گرفته از بد سلیقه گی ها بوده است.
 
 وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قطب علمی منطقه بوده و رتبه نخست دنیا در ارتقای شاخص های توسعه انسانی را دارد بطوریکه از رتبه ۱۱۰ قبل از انقلاب به ۶۰ در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشرفت علیرغم کمبودها و وجود کشورهای رقیب بوده است.
 
الهی تبار بیان کرد: روزگاری مردم برای تامین نیازهای درمان خود به خارج از کشور می رفتند  و پزشکان بنگلادشی و هندی ما را درمان می کردند امروز ایران به قطب درمانی منطقه تبدیل شده و بسیاری برای مداوای بهتر و ارزانتر راهی ایران می شوند.
 
 وی افزود:در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده ایم و اگر استکبار ضعفی در ما می دید شک نکنید که اقدام می نمود اما می داند که هر حرکتی هزینه بسیار بزرگی برایش در بر خواهد داشت.
 
الهی تبار گفت: در بحث بازسازی ها و اقدامات انجام شده در زلزله سرپل ذهاب کار بزرگی روی داده و تقدیر رییس جمهور از استاندار به نمایندگی از مجموعه مدیران استان بود. امام جمعه شهرستان  چهره ای بود که در حوزه بازسازی منطقه آرامش ایجاد کرد.
 
 وی بیان کرد:وجود کانکس و چادر در سرپل ذهاب طبیعی است و بازگشت زندگی ها به روند عادی با وجود حجم واحدهای تخریبی و تعمیری زمان بر است اما باید ساماندهی شوند.قرار نیست بخاطر حل مشکل مردم در کانکسها، باعث سواستفاده عده ای شود. جلوگیری از این سو استفاده ها خواسته مردم بوده است.
 
 الهی تبار گفت:در مسائل بهداشتی اگر موفقیتی حاصل شد بخاطر پایه قرار گرفتن مردم و محوریت آموزشها بود.ما بحران مسائل بهداشتی در زلزله را علیرغم تهدیدات پشت سر گذاشتیم. 
 
 وی ادامه داد:در بیان اقدامات و خدمات صورت گرفته در زلزله می توانستیم بهتر عمل کنیم. کسانی که بخاطر کمبودهای زلزله در تلویزیون اشک ریختند ای کاش که خدمات را هم بیان می کردند.
 
 الهی تبار گفت: در زلزله از روز های اول کمیته خاص مسائل روحی روانی تشکیل شد و بهزیستی یک میلیارد اعتبار کمک کرد. وزارت بهداشت نیز دانشگاههای خود را در این امر بسیج کرد و در مجموع نزدیک به ۲۲۰هزار نفر غربالگری شدند و ۲۳هزار نفر مداخله گری و روی ۵تا ۶هزار نفر هم کار درمانی صورت گرفت.
 
وی گفت: کلینیک های مسائل روحی روانی را در منطقه مستقر خواهیم کردمسئولان شهر سرپل ذهاب پارک ورودی را به مانند سال گذشته مهیای ایام نوروز کنند. 
 
الهی تبار افزود: آموزش و پرورش از محل اعتبارات به مدارس زلزله زده کمک رسانی کند در بحث جمع آوری متکدیان، دستگاه های مسئول به فکر ساماندهی باشند اعتبارات کمک به سمن های سرپل ذهاب ویژه دیده شود و طرح هایی که نشاط اجتماعی ایجاد می کنند معرفی شود.
 

انتهای  پیام/ز

وجود کانکس و چادر در سرپل ذهاب طبیعی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کرمانشاه: شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی بوده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب