Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در چهار دهه اخیر علاوه بر کسب موفقیت های متعدد ،شکست هایی نیز در کشور تجربه شده که حاصل کوتاهی در عمل به آرمان های نظام و انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر چند که تاکنون گام هایی بلند برای تحقق آرمان های نظام و انقلاب برداشته شده اما تا رسیدن به جایگاه اصلی آن فاصله زیادی وجود دارد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقایسه خدمات، برکات و دستاوردهای ارزنده 40 سال گذشته نظام و انقلاب را می توان به چند روش انجام داد.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: این مقایسه ها شامل وضعیت امروز کشور با دوران قبل از انقلاب، وضعیت کنونی ایران با دیگر کشورهای دنیا و میزان تحقق آرمان های نظام و انقلاب است.
وی ابراز داشت: چنانچه انقلاب اسلامی پیروز نمی شد همچنان سایه ذلت، خواری و وابستگی به بیگانگان بر سر ملت ایران وجود داشت.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اینک ملت ایران در اوج عزت، اقتدار و استقلال است.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: امکانات رفاهی موجود در کشور نسبت به دوران قبل از انقلاب تفاوت چشمگیری کرده به طوری که قابل مقایسه نیست.
وی افزود: میزان پیشرفت همه جانبه چهار دهه اخیر ایران اسلامی در همه بخش ها در سطح بین المللی نیز گسترده بوده است.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: با توجه به افزایش شبهه افکنی های دشمنان در آستانه 40 سالگی انقلاب باید مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال پاسخ های معقول، منطقی، اقناعی و روشنگرانه به سؤال ها و شبهه های مردم بدهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نمی توان عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب را در مدت کوتاه ایام الله دهه فجر برای مردم بیان و تشریح کرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال به دلیل 40 سالگی انقلاب با سال های گذشته متفاوت است و باید جشن ها و برنامه های آن نیز در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به طرز باشکوه تری برگزار شوند.
وی افزود: مردم حق دارند که خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را نقد یا در مورد آن سؤال کنند و باید چنین حقی را به رسمیت شناخت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عده ای در کشور و این استان مأموریت دارند که در زمینه برکات و خدمات چهار دهه اخیر نظام و انقلاب شبهه افکنی کنند.
احمدی عنوان کرد: باید این عده را از افرادی که دارای سؤال و نقد در مورد عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب هستند جدا و تفکیک کرد.
وی ابراز داشت: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظفند با سعه صدر، اطلاعات کامل و دانش لازم به سؤال ها و نقدهای منطقی، منصفانه و دلسوزانه مردم در مورد خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب پاسخ داده و هیچ هراسی از نقد نداشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با شبهه افکنی درصدد نادیده گرفتن نقاط قوت و برجسته کردن نقاط ضعف هستند.
احمدی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال فرصتی مهم برای توجیه و اقناع صادقانه، دلسوزانه و کارشناسانه مردم در مورد برکات و خدمات چهار دهه اخیر نظام و انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به دلیل تقارن یوم الله 12 بهمن امسال با روز جمعه زنگ انقلاب با یک روز تأخیر و ساعت 9 و 33 دقیقه صبح به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس و دانشگاه های این استان نواخته می شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: رژه خودرویی و موتوری ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز جمعه 12 بهمن امسال از فرودگاه تا گلزار شهدای یاسوج برگزار و آیین گرامیداشت نخستین روز ایام الله دهه فجر نیز از ساعت 11 صبح در مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز می شود.
وی افزود: 17 تا 21 بهمن امسال ایام فاطمیه دوم است و باید در این پنج روز شأن و حرمت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جشن ها و برنامه های دهه فجر حفظ شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر فضاسازی و تبلیغات شهری باید پرچم ها و بنرهای مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در نقاط مختلف این استان نصب و بیرق های عزا نیز از 17 تا 21 بهمن 1397 برپا شود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: بانگ تکبیر و آیین نورافشانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دلیل تقارن با آخرین روز ایام فاطمیه دوم با یک شب تأخیر و ساعت 19 شامگاه 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال اقدام به ارائه خدمات رایگان و یا همراه با تخفیف به مردم استان کنند.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان علیه نظام و انقلاب در طول چهار دهه اخیر و به ویژه در آستانه 40 سالگی انقلاب، گفت: نظام سلطه به دنبال ایجاد ناامیدی بین ملت ایران و بی اعتماد کردن آنان نسبت به نظام و انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است، اظهار داشت: می توان با تبیین مطلوب عملکرد نظام و انقلاب بستر را برای خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب فراهم کرد.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آرمان های انقلاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد انقلاب انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

در دهه اخیر که بحث میدان دادن به جوانان بسیار بر زبان‌ها افتاد و مورد توجه قرار گرفتند، طرح و برنامه‌های متعددی توسط دولت و مجلس شورای اسلامی اجرا و پیشنهاد شد؛ که به برخی از این طرح‌ها میتواند نقد‌های مفصلی وارد کرد. یکی از این طرح‌ها که اخیرا حاشیه ساز شده طرح شهید زین‌الدین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو ـ سیدعلی عزیزی فعال دانشجویی؛ جوانان از ارکان اصلی مولفه‌های سیاسی، اقتصادی و دفاعی تمامی کشور‌ها در این عصر تکنولوژی بشمار میروند؛ در هر کجا آنان با خلاقیت و انرژی که دارند میدان دار بودند، موجب رشد و پیشرفت جامعه هدف شدند.

در نظام جمهوری اسلامی ایران بنا به عقیده رهبران و اندیشمندان به این قشر خاص و مهم جامعه توجه ویژ‌های شده است. به عنوان نمونه مقام معظم رهبری میفرمایند: «شما جوانان ستون‌های انقلاب هستید.» و همچنین ایشان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را که به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود خطاب به جوانان منتشر کردند.

در دهه اخیر که بحث میدان دادن به جوانان بسیار بر زبان‌ها افتاد و مورد توجه قرار گرفتند، طرح و برنامه‌های متعددی توسط دولت و مجلس شورای اسلامی اجرا و پیشنهاد شد؛ که به برخی از این طرح‌ها میتواند نقد‌های مفصلی وارد کرد. یکی از این طرح‌ها که اخیرا حاشیه ساز شده طرح شهید زین‌الدین است که به موجب آن شخص استاندار می‌تواند تعدادی از جوانان نخبه را در مناصبی جذب و بکارگیری کند.

این طرح به ذات پسندیده است چراکه به موجب آن جوانان نخبه‌ای وارد عرصه حکمرانی می‌شوند و یقینا تاثیرات شگرفی ایجاد خواهند کرد، اما آنچه مورد بحث ما است دو شبهه اساسی و مهم است؛ اول اینکه این جوانان چطور گزینش و جذب می‌شوند و دوم در چه مناصبی قرار می‌گیرند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به ویژگی‌های قومی و طایفی و جناحی که وجود دارد، این حساسیت و نگرانی را افزایش میدهد.

با نگاهی به اسامی و سوابق نفراتی که توسط این طرح جذب شدند این نگرانی تا حدودی به یقین میرسد. اکثریت این اشخاص سابقه خاصی در کارنامه آن‌ها دیده نمیشود و تنها چیزی که به چشم میخورد و توجهات را جلب میکند حضور اکثریت این افراد در جبهه فرهنگی و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هست.

بیش از پیش نگاه‌ها به سمت جناب دکتر ستار هدایت خواه به سبب مسیولیت‌هایی که شانا داشته و در جبهه فرهنگی دارند جلب می‌شود و این موضوع را نیز باید تاکید کرد که جناب دکتر پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان که مسئولیت جذب با ایشان هست، از نزدیکانِ فکری و تشکیلاتی دکتر هدایت خواه بشمار می‌روند.

حال باید از آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرسید که چطور آن نفرات را گزینش و انتخاب کردند و چه ارتباطی میان جذبی‌های استانداری با آقایانِ فوق الذکر وجود دارد؟
و یا شاید بهتر باشد از خودِ این عزیزان باید سراغ گرفت که چه تاثیری بر این استخدامی‌های استانداری داشتند؟

گرچه ما تاثیر جناب دکتر هدایت خواه را در این استخدامی‌ها رد یا تایید نمیکنم و همچنان منتظر شفاف سازی خود ایشان هستیم اماآنچه گمانه زنی میشود، استخدامی هااز نزدیکان تشکلی ایشان هستند.

چندین ماه از ابلاغ و شروع این طرح می‌گذرد و ما دانشجویان، شهروندان و تشکلات دانشجویی بار‌ها از مقامات استانداری بالاخص جناب احمدزاده و جناب پیوند سوال پرسیدیم در رابطه با این شبهات، اما پاسخگو نبودند؛ حتی مدتی پیش وقتی اسامی منتشر شد و مطالبه گری دانشجویان و فعالان سیاسی_اجتماعی استان بالاگرفته باز هم آقایان سکوت کردند و پاسخگو نیستند.
اما نقد دوم به محتوای طرح شهید زین‌الدین و عملکرد استانداری در استخدام این افراد به مناصبی برمیگردد که به این اشخاص سپرده شده است.

مناصبی در حد معاون مدیرکل‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای جوانانی که تنها سابقه آن‌ها حضور در شانا یا جبهه فرهنگی استان است، این موضوع، چه دلیل منطقی می‌تواند داشته باشد؟! 

به نظر می‌رسد انتصاب این افراد در این جایگاه‌هایی که قرار گرفته‌اند نه تنها برای روند امور استانداری و استان مضر است، بلکه پرتگاهی برای خود آن اشخاص می‌شود که غالبا بدون تخصص در مناصبی مهم و رده بالا قرارگرفته‌اند.

در این دو شبهه و نقدی که بیان کردیم، افراد بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی استان سعی در سرپوش گذاشتن بر اصل موضوع را دارند که حقیقتا از برخی این انتظار را نمی‌رفت که اینگونه از روندی ناعادلانه و شبهه ناک و معیوب دفاع کنند؛ بهتر است خطاب به همه فعالان که چشم بر این موضوع بسته‌اند بگوییم که رانت خودی و غیر خودی ندارد، و ادامه این روند تنها باعث مهاجرت نخبگان استان به شهر‌ها و استان‌های همجوار می‌شود.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که انتقاد‌های فوق، به معنای ردّ یا تایید اشخاصِ استخدام شده نیست، بلکه نوکِ پیکانِ نقد‌های مذکور به سازوکار گزینش و نحوه عملکرد استانداری بر می‌گردد. 

امید وافر داریم استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد نحوه جذب و گزینش این افرادرا شفاف سازی کند وبیش از این برای نظام جمهوری اسلامی و دولت آیت الله رئیسی هزینه تراشی نکنند.

سلام علی من تبع الهدی

دیگر خبرها

  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد