Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:17:15 GMT

تکمیل زمین فوتبال زیراب باز هم به سرانجام نرسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۷۱۸

تکمیل زمین فوتبال زیراب باز هم به سرانجام نرسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان استاندار مازندران عصر سه شنبه پس از ملاقات عمومی با مردم شهرستان سوادکوه در محل فرمانداری به بازدید این زمین فوتبال رفت تا شاید این بار با خواندن ' ورد ' درست، طلسم چند ساله آن را بشکند.
ترمیم و توسعه زمین فوتبال از چند سال پیش در دستور کار قرار گرفت تا علاوه بر ایجاد امکانات و کاشت چمن، پیست دو و میدانی هم در کنار آن اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 95 هم مسئولان مختلف از رده وزارت ورزش و جوانان گرفته تا بخشدار وعده اتمام کار و بهره برداری از آن را در آینده نزدیک از ' 2 ماه دیگر ' تا ' شمارش معکوس یک ماهه ' به مردم دادند ولی هیچ کدام محقق نشده است.
آخرین بار سرپرست دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 18 آبان ماه امسال از این ورزشگاه بازدید کرد و پس از آن نیز وعده داده شد که زمین فوتبال زیراب 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.
** تکمیل ورزشگاه باید سرعت بگیرد
با این وصف امروز که استاندار جدید مازندران از آن بازدید کرد، مشخص شد که وعده بهره برداری در دهه فجر نیز محقق نمی شود و دستور داد مسئولان کارها را سفت تر بچسبند تا وعده هایی که به مردم می دهند سر موعد محقق شود.
حسین زادگان با اعلام این که تکمیل زمین فوتبال شهر زیراب از طرح های اولویت دار مازندران است، گفت: از مدیر کل ورزش و جوانان می خواهیم تا کار را پیگیری کند و با تامین منابع مالی، پیمانکار بتواند طرح را با سرعت انجام دهد .
وی افزود: این زمین ، تنها زمین فوتبال شهر زیراب است و تکمیل هر چه سریع تر آن می تواند بهترین هدیه به شهروندان سوادکوهی خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این بازدید گفت: ورزشگاه شهدای زیراب با تغییر معادلات همچون مساحت و راه اندازی چمن مصنوعی مواجه شده است .
حبیب حسین زادگان توضیح داد: قرار بود زمین فوتبال به مساحت 90 در 60 متر به بهره برداری برسد، اما بعد به 78 در 110 متر تغییر پیدا کرده است تا یک پیست دو و میدانی هم در کنارش راه اندازی شود که این مساله نیازمند اعتبار جدید است.
وی با اعلام این که در مرحله اول برای این طرح 500 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: زیرسازی این طرح انجام شده است و راه اندازی چمن مصنوعی، رختکن و سرویس بهداشتی باقی مانده است .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه تخصیص جدید نیازمند پیمانکار جدید است، گفت: در قانون جدید مناقصه اعلام شده است که 30 درصد از پول باید نقد باشد تا کار به مناقصه گذاشته شود.
وی با تایید این که تکمیل زمین فوتبال از طرح های اولویت دار اداره کل ورزش و جوانان است، افزود: این طرح در حوزه طرح های عمرانی وزارت ورزش و جوانان مورد تائید قرار گرفت تا به چمن مصنوعی مجهز شود.
او ادامه داد: حتی با رایزنی هایی که صورت گرفت قرار شد وزارت ورزش و جوانان تا 700 میلیون تومان به صورت نقدی از محل اعتبارات ملی برای این طرح در نظر بگیرد تا بتوانیم سریع تر این طرح را به بهره برداری برسانیم .
7334/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ۲۲ بهمن دهه فجر زمین فوتبال قانون جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل