Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست مديران و روساي شعب اداره امور شعب استان مازندران با حضور معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد برگزار شد.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| نشست مديران و روساي شعب اداره امور شعب استان مازندران با حضور معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک مهر اقتصاد، جعفر صفايي مزيد- معاون طرح و توسعه بانک – در همايش روساي شعب با اشاره به فعاليت ها و برنامه ريزي هاي راهبردي بانک، اظهار کرد: مبناي سياست ها و روند فعاليت ها را بر اساس بهره‌وري انسان گرايانه و اجراي برنامه‌ها با تکيه بر سرمايه انساني ارزشمند، متعهد و خدوم بانک مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به مشکلات و موانع در مسير فعاليت بانک ها و بنگاه هاي اقتصادي، خاطر نشان کرد: کاهش 5 درصدي سود بانکي، نوسانات قيمت ارز و سکه و التهابات بازار پولي و مالي همه از جمله عواملي بود که توانستيم با مديريت نيروي انساني بر اين شرايط فائق شويم.
صفايي با تشريح مولفه هاي اقتصاد درون‌زا و اهميت آن در برهه کنوني، ابراز داشت: تکيه بر خود اتکايي يک مقوله بسيار حياتي است که بواسطه آن مي توان در نبرد نا برابر اقتصادي و شرايط تحريم، اقتصاد کشور را از گزند حوادث مصون نگه داشت.
وي جايگاه بانک مهر اقتصاد مازندران را در حالت کنوني مطلوب ارزيابي کرد و بهره‌وري را از مهمترين مباحث در شبکه بانکي دانست و گفت: برنامه و استراتژي ميان مدت بانک در سال جاري، ارتقاء بهره وري و سودآوري، افزايش بازدهي و کاهش هزينه‌ها است.
وي اساس اقتصاد مقاومتي را بهره‌وري عنوان کرد و يادآور شد: قرار گرفتن در جنگ اقتصادي نيازمند تقويت اقتصاد بومي، حمايت از توليد داخلي و خود اتکايي است.
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد بر ظرفيت شناسي اقتصادي در استان‌ها تاکيد کرد و گفت: براي پويايي اقتصادي، حمايت حداکثري از صنايع، واحدهاي توليدي و کمک به ايجاد اشتغال پايدار ضروري به نظر مي رسد.
اين مسئول طرح طبقه‌بندي مشاغل را از اقدامات ارزشمند در حوزه سرمايه انساني بانک دانست و اظهار کرد: طرح تطبيق جايگاه همسان براي مشاغل و تطبيق شاغلين با شرايط يکسان از آثار طرح عدالت همه جانبه در بانک است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیش‌تر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 745759

دیگر خبرها

  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • چاپ اسکناس‌های درشت‌ تورم‌زا است؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی درگذشت
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی در راه بازار / نقدینگی افزایش می‌یابد؟