Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير روابط عمومي بايد داراي فکر و ايده باشد تا در کنار ديگر داشته هاي خود، يک شبکه اطلاع رساني پويايي راه اندازي کند.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مدير روابط عمومي بايد داراي فکر و ايده باشد تا در کنار ديگر داشته هاي خود، يک شبکه اطلاع رساني پويايي راه اندازي کند.
روابط عمومي به عنوان چشم و گوش و زبان يک مجموعه در گذشته تعريف مي شد اما امروزه از روابط عمومي به عنوان مغز متفکر سازمان تعبير مي شود که بايد درعصر جريان ها، وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ها و نهادها بدون موفقيت در حوزه روابط عمومي و مديريت حرفه اي ارتباطات، نمي توانند نقش مطلوبي در جامعه داشته باشند. پويا بودن روابط عمومي ها موجب پيشبرد امور مديريتي و هماهنگي اهداف سازماني شده و حتي مي تواند گفتماني در اين عرصه با استفاده از دانش و نوآوري ايجاد کند.
آنچه که مورد توجه مخاطبان قرار مي گيرد، داشتن ايده هاي نو و خلاقانه است. مدير روابط عمومي بايد داراي فکر و ايده باشد تا در کنار ديگر داشته هاي خود، يک شبکه اطلاع رساني پويايي راه اندازي کند. در صورت استفاده از نيروهاي غيرمتخصص دراين حوزه، تلاش ها و پويايي آن سازمان به خارج از حوزه کاري منتقل نشده و آن سازمان ارتباط مناسب با جامعه نخواهد داشت.
يکي از مشکلات موجود در حوزه روابط عمومي ها، عرضه نکردن خدمات متناسب با انتظارات ايجاد شده است و امروزه روابط عمومي ها از رشته بودن يا ديسيپلين بايد خارج شده و تبديل شدن به روند را بپذيرند. توان به روز شدن روابط عمومي امري ضروري است و بايد مخاطبان را بشناسد و متناسب با هر کدام اقدام کند.
بايد به خاطر داشت ماديات در دوره محدودي به انسان کمک خواهد کرد، بنابراين مردمي بودن و براي مردم کار کردن نبايد در جامعه امروزي ناديده گرفته شود.
روابط عمومي ها در واقع عملکرد مديريت شهري را ارزيابي مي کنند و تلاش آنها در جهت حفظ و پاسداري از سياست ها و برنامه هاي مديريت شهري است. در نتيجه وظيفه روابط عمومي، خدمت به مديريت است و در اين خدمت بيشترين سهم را مردم دارند.
شبکه خبري تهران نيوز

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي روزنامه نگاري که اعلاميه استقلال آرژانتين را نوشت
فراخوان مقاله سومين رخداد ملي بررسي مسائل و چالش هاي روابط عمومي
شبکه هاي اجتماعي دريچه ورود به دنياي جديد
مقاله/ چالش هاي سازمان هاي راديو و تلويزيون داخلي و بين المللي
روز بسيار غم‌انگيز روزنامه‌نگاري
يحيايي، معاون روابط عمومي استانداري سمنان شد
سيمان کرمان برترين شرکت در شفافيت اطلاع رساني مالي دربين شرکت‌هاي سيماني کشور
توکلي کجاني: شفاف سازي و اميد بخشي به مردم از وظايف کليدي روابط عمومي هاست
تقدير مديران روابط عمومي و تبليغات فيلم‌هاي سينمايي از يک ادغام داروغه زاده
آي‌بي‌ام



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تعداد قابل توجهی از همکاران شاغل در پزشکی قانونی به واسطه حجم و سختی کار این سازمان به سرعت دچار فرسودگی شغلی می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا حاج منوچهری صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در همایش مسئولین روابط عمومی سازمان در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه، گفت: یکی از راهکار‌ها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی هاست.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می‌شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سئوالات و یا شبهه‌ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سئوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسئولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سئوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می‌توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سئوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن به جامعه و دیگر نهاد‌ها است چرا که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفا با معاینه جسد می‌شناسند در حالیکه این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدار‌ها و بازدید‌ها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه‌ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

همایش مسئولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر