Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا محمدی مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزیده شدن چهار اثر سرود مهد‌های کودک استان کرمانشاه و راهیابی آن‌ها به جشنواره کشوری خبر داد.

وی گفت: مهدکودک مهر مادر سرپل ذهاب، مهدکودک آنیا ثلاث باباجانی، مهدکودک نارنجی کرمانشاه و مهدکودک نیکان از شهرستان سنقروکلیایی به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم جشنواره استانی سرود مهد‌های کودک را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه جایزه مهدکودک دارای رتبه اول ۱۰ میلیون ریال، مهدکودک دوم ۸ میلیون ریال و مهدکودک سوم ۶ میلیون ریال است، افزود: تاکنون ۱۷۰ اثر سرودمهد‌های کودک استان به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده که چهار مهدکودک به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 انتهای پیام/ز

برگزیده شدن چهار اثر سرود مهد‌های کودک استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود