Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هانا سیلر دختر ۱۲ ساله ساکن شهر می‌سی‌سی‌پی ایالات متحده آمریکا متوجه صدا‌های عجیب و غریب از تخلیه چاه فاضلاب یک خیابان شد.

این دختربچه در ابتدا تصور کرد که یک آدم در چاه افتاده و شروع به صحبت با او کرد، اما صدا‌های عجیب همچنان ادامه‌دار بود، بنابراین او سعی کرد تا از کسی کمک بگیرد.

سرانجام دو مرد شجاع موفق شدند تا سر منشاء این صدای عجیب را بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چاه تمساحی گیر افتاده بود که به کمک آن دو مرد بیرون کشیده شد. اگر کنجکاوی هانا نبود، این آدمخوار ترسناک و البته خوش‌شانس به مرگ دردناکی دچار می‌شد.

در حال حاضر این حیوان به رودخانه‌ای در خارج از شهر انداخته شده و امید است از این لحظه به بعد این حیوان محتاط‌تر رفتار کند تا دیگر در چاه فاضلاب گیر نیفتد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس خبر ویژه / ترور رییس دادگاه اصفهان یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس وقتی شوهر فریبا رسید کامران از بالکن خانه سقوط کرد و کشته شد! + عکس وحشت بزرگ مردم رشت از وقوع یک فاجعه +عکس دستگیری 6 نفر دیگر در پرونده دست درازی در پارک ائل گلی تبریز+ فیلم و عکس زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس تفریح برفی یک زوج جوان استان مازندران را به هم ریخت عکس های دیده نشده از بابک زنجانی در خارج از ایران / او در دبی چرا به سفارت ایران پناه برد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رفتار زشت یک معلم ایرانی با دانش آموز سرکلاس درس+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تمساح عکس خیابانی فاضلاب چاه عکس تهران زن فیلم پرونده دختر قتل عاشق مراسم مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرینی فرانسه، قنادی محبوب خیابان انقلاب چرا دوباره پلمپ شد؟

در پی پلمب برخی ازکافه‌ها و رستوران ها، شیرینی فرانسه تهران نیز پلمب شد.

شیرینی فرانسه یکی از قدیمی‌ترین قنادی‌های تهران است که در سال ۱۳۴۴ در خیابان انقلاب تاسیس شده و گویا از آنجایی که یک شیرینی‌پز فرانسوی ـ به نام ژیلبرت بارو ـ را استخدام کرده بوده تا برای تهرانی‌ها شیرینی فرانسوی درست کند، به این نام شهرت پیدا کرده است.

پیش از این نیزپیتزا داوود درکوچه لولاگر که یکی از پیتزا فروشی‌های قدیمی تهران است پلمب شده بود.

از دلیل پلمب این کافه قنادی هنوز خبری در دست نیست اما شاید این بار به موضوع حجاب ارتباط داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

 

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • عجیب اما واقعی؛ تیلور در آستانه‌ی از دست دادن المپیک
  • چهره واقعی شیرین نون خ در خارج از سریال/ ندا قاسمی را دیگر نمیتوان شناخت
  • شیرینی فرانسه، قنادی محبوب خیابان انقلاب چرا دوباره پلمپ شد؟