Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@17:52:09 GMT

تاخیر ۶ ساعته پرواز مشهد - یزد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۲۵۵

ساعت 24- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: نقص فنی هواپیما منجر به تاخیر ۶ ساعته پرواز مشهد - یزد شرکت هواپیمایی آسمان شد.

حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: این پرواز به شماره ۶۱۸ قرار بود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از مشهد به مقصد یزد انجام شود که به دلیل نقص فنی مقرر شد ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هواپیمای دیگری از تهران برای انتقال مسافران جایگزین خواهد شد.

وی گفت: ۱۲۰ مسافر این پرواز به سی. ای. پی فرودگاه مشهد منتقل شده اند.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است

جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی برقرار است گفت: صبح امروز برای ساعاتی با توجه به افزایش امنیت، پروازها با تاخیر مواجه شده بودند که همزمان با برداشته شدن محدودیت ها پروازها به حالت عادی بازگشتند.

وی افزود : در حال حاضر تنها پروازهای دبی، امارات و شارجه به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی فرودگاه ها با مشکل و تاخیر مواجه است که بلافاصله بعد از عادی شدن شرایط پروازها برقرار می شود.

او تاکید کرد: به تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز به مقاصد دبی و کشورهای جنوبی دارند اعلام کرده ایم که آخرین وضعیت پروازی را به مسافران خود اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • سیل در فرودگاه دبی؛ بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تاخیر افتاد