Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی نوشت: یک ماه پس از آغاز تعطیلی دولت آمریکا، تبعات آن شروع به لطمه زدن به اقشار آسیب پذیر کرده است: نه فقط افراد بی خانمان، بلکه افرادی که دچار بحران هستند.

تعطیلی بخش هایی از دولت فدرال آمریکا باعث شده است که یارانه اقشار کم درآمد قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بخش هایی که در آمریکا به علت تصویب نشدن لایحه بودجه و اختلاف نظر میان ترامپ و دموکرات ها فعالیت آن تعطیل شده است اداره مسکن و شهرسازی آمریکا است که به اقشار کم درآمد برای اجاره خانه یارانه پرداخت می کند. اما حال تعطیلی این بخش باعث شده است که بسیاری از شهروندان آمریکایی که از این بخش یارانه دریافت می کردند یا در صف انتظار دریافت یارانه از این اداره بودند نتوانند یارانه خود را دریافت کنند. 

تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا باعث شده است مستاجرانی که برای گذران زندگی شان به کمک و یارانه دولتی وابسته هستند به شدت دچار مشکل شوند. اکنون شرکت های اجاره دهنده مسکن به اقشار کم درآمد یا بی درآمد در آمریکا مانند افراد فقیر، ناتوان، معلول و سالمندان به علت آن که این افراد قادر به پرداخت اجاره بها نیستند آنها را تحت فشار قرار می دهند که خانه هایی را که در اختیارشان است تخلیه کنند. 

اکثر برنامه های اجتماعی در آمریکا با نداشتن منابع مالی برای کمک به شهروندان این کشور مواجه شده اند. برای مثال اداره کشاورزی اعلام کرد برنامه تامین غذای این اداره که به 40 میلیون شهروند آمریکایی کوپن غذا می دهد تنها تا اول مارس به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ زیرا منابع مالی مورد نیاز را برای ادامه فعالیت ندارد. همچنین دیگر برنامه های کمک های غذایی هم در آمریکا با مشکلات مالی جدی مواجه هستند.

دیگر برنامه ها هم با مشکلات مشابهی مواجه هستند. 

اداره بهداشت و خدمات انسانی و بخش هایی که خدمات درمانی در آمریکا ارائه می کنند تاکنون تحت تاثیر تعطیلی دولت فدرال قرار نگرفته اند. اما کنگره آمریکا نتوانسته است بودجه 16.5 میلیارد دلاری مورد نیاز یکی از برنامه های اصلی خود را برای کمک به خانواده های نیازمند تصویب کند. این بودجه خدمات چندگانه ای ارائه می دهد از جمله به خانواده های نیازمند کمک های مالی ارائه و منابع مورد نیاز برای مراقبت از کودکان شان را تامین می کند. 

در حالی که بحران در بخش مسکن آمریکا هم شروع شده است و این بحران به شدت مستاجران را تحت تاثیر قرار خواهد داد، تاثیرات آن از مدتی پیش گریبان سازمان ها و شرکت های مسئول تامین مسکن برای افراد فقیر و ارائه خدمات به کهنه سربازان، معلولان و قربانیان خشونت های خانگی را گرفته است.

این نبود بودجه بیش از همه از سوی ارائه کنندگان کمک های مالی احساس خواهد شد.

مدیر اجرایی یکی از نهادهای ارائه کمک به بی خانمان ها می گوید: «بحران از راه رسیده است.» آخرین مبلغی که این گروه از وزارت مسکن دریافت کرده 250 هزار دلار و مربوط به بازپرداخت هزینه های دسامبر 2018 بوده است.

مقامات وزارت مسکن و شهرسازی تلاش می کنند نگرانی ها را در مورد تصمیمات مربوط به بودجه کم اهمیت جلوه دهند اما در حقیقت خود آنها هم به شدت نگران گروه هایی هستند که برای تامین بودجه خود وابسته به این وزارتخانه اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها نیویورک تایمز تعطیلی دولت آمریکا آمریکا ترامپ دموکرات ها آمریکایی دولت آمریکا کنگره آمریکا دلار ترامپ تعطیلی دولت آمریکا تعطیلی دولت ترامپ جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

به گزارش تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل ثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در گفتگو با شبکه الاقصی بیان کرد که بخش بهداشت نوار غزه به سبب حملات و جنایات دشمن صهیونیستی به کلی فروپاشیده است.

ثوابته با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی بیمارستان شفا در غزه را به گورستان دسته جمعی تبدیل کرده، افزود: رژیم اشغالگر به عمد بیمارستان‌ها را در استان‌های غزه و شمال به آتش کشیده است.

وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بیمارستان ناصر در خان یونس را به مرکز بازجویی و شکنجه کادر پزشکی و درمانی تبدیل کرده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی بیش از 300 نفر از کادر پزشکی و درمانی را به شهادت رسانده است.

اسماعیل ثوابته جامعه بین‌الملل را به ارسال بیمارستان‌های میدانی و اعزام تیم‌های پزشکی به نوار غزه فراخواند و از نهادهای بین‌المللی نیز خواست برای توقف جنگ و حملات اشغالگران اسرائیلی و آزادی کادر پزشکی و درمانی تحرک و اقدامی فوری انجام دهند.

ثوابته با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عامدانه به دنبال تشدید بحران انسانی در غزه است، عنوان کرد که همه گذرگاه‌های غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد این باریکه نمی‌شود.

وی از دولت مصر خواست گذرگاه زمینی رفح را به طور کامل بازگشایی کند و اجازه دهد مجروحان و بیماران برای مداوا به خارج اعزام شوند.

او تاکید کرد که بیش از 20 هزار بیمار نیاز دارند که فورا برای درمان به خارج اعزام شوند و هنوز بیش از 7000 شهید زیر آوار هستند و اجسادشان خارج نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • حماس : بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)
  • اسرائیل تلاش می‌کند اردن را متحد خود و ضدایران نشان دهد/ افکار عمومی اعراب بیش از ایران اردن را تحت فشار قرار داد/ همسایگی با اسرائیل، اردن را آسیب‌پذیر کرده است/ اردن تلاش می‌کند از تنش در رابطه ایران و اسرائیل آسیب نبیند
  • نیویورک تایمز: تانک‌های گران قیمت آبرامز در برابر پهپاد‌های ارزان هم آسیب پذیر هستند
  • جزییات یارانه حمایتی کودکان دچار سوء تغذیه / احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی»
  • فعالیت جدی کمیته مناسب سازی با هدف رفاه افراد آسیب پذیر