Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، ماندانا دهقان دوچرخه سوار ملی پوش یزدی گفت: قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا از یزد در این مسابقات شرکت کردم تا برای شهر و استانم افتخار آفرینی کنم.

وی با بیان اینکه اصالتا یزدی هستم، افزود: بی مهری‌های زیادی نسبت به من از طرف مسئولان ورزش یزد صورت گرفت و چه قبل از بازی‌های آسیایی و چه بعد از آن با من تماسی گرفته نشد و هیچ کس به من توجهی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماندانا دهقان منشادی گفت: مدتی قبل برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مکاتباتی و تماس‌های متعددی را با مسئولان استان و ورزش یزد داشتم که پاسخگو نبودند.

بانو ملی پوش دوچرخه سواری یزد گفت: با بی توجهی نسبت به ورزشکارانی مانند من باید چه کاری انجام داد؟

یزدی بودن یا نبودن من مهم است؟

لازم به ذکر است : ماندانا دهقان منشادی به تیم دوچرخه سواری مکس واترزلی هلند.

انتهای پیام/ی

بانوی ملی پوش دوچرخه سوار، اصالتا یزدی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • (تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد