Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@22:27:16 GMT

ثبات قیمت در بازار ناودانی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۶۰۶

ثبات قیمت در بازار ناودانی

قیمت ناودانی در بازار نسبت به روز گذشته، بدون تغییر، ثابت ماند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟