Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که به قصد انتقام جویی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام با ایجاد صفحه‌ای جعلی به نام یکی از شهروندان ، اقدام به مزاحمت برای وی کرده بود ،خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت:خانمی جوان با مراجعه به این پلیس اذعان داشت فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام پروفایلی با مشخصات او ایجاد کرده و باعث مزاحمت‌های مکرر وی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول افزود: مجرم با ایجاد آن پروفایل در نرم افزار اینستاگرام موجبات آبروریزی آن شهروند را فراهم آورده بود و توانسته بود فالورهای زیادی را نیز جمع کند ، علاوه بر آن باعث ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه شده بود،در این خصوص دستگیری وی بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند، متهم که جوان ۳۰ ساله ای بود، پس از دستگیری و انتقال به این پلیس با توجه به مستندات موجود ، به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد .

رییس پلیس فتا اصفهان گفت: متهم قبلاً با شاکی در ارتباط بوده و پس از مدتی رابطه آنها به هم می‌خورد ، به همین دلیل او نیز به قصد آبروریزی و هتک حیثیت آن دختر جوان دست به ارتکاب چنین کاری زده است.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی در لپ تاپ ، تلفن همراه و تبلت که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند خودداری کنید چراکه امکان هک شدن، سرقت یا مفقودی این وسایل وجود دارد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به اینکه کاربران می‌توانند برای نگهداری از تصاویر شخصی و خانوادگی خود از هارد خارجی( اکسترنال) استفاده کنند و آن را در جای امن نگهداری نمایند، خاطرنشان کرد: کلیه هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در فضای مجازی جهت رسیدگی سریع تر موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتا اصفهان پلیس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همهشری آنلاین، به گزارش رسانه‌های برزیلی کارمند بانک که از تلاش این زن برای مجبور کردن مردی با ظاهر بی‌حال و صورتی رنگ پریده تعجب کرده بود، با گوشی تلفن همراهش این تصاویر را گرفت و فورا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

پس از اطلاع پلیس از این ماجرای مشکوک، زن مشکوک که اریکا دی سوآز ویه‌ریه‌آ نونژ نام دارد، بازداشت شد. پلیس ریو دو ژانیرو اعلام کرد او چند ساعت پس از مرگ پائولو روبرتو براگا، دایی‌اش و برای خالی کردن سه هزار و چهارصد دلار آمریکا از حساب او، به بانک مراجعه کرده بود.
به گزارش تی‌وی گلوبو برزیل، این زن همچنان در بازداشت موقت به سر می‌برد.

کد خبر 845268 برچسب‌ها خبر مهم بانک برزیل حوادث جهان

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران