Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:12:01 GMT

نرخ جدید سوخت هواپیما +جدول

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۶۳۹

نرخ جدید سوخت هواپیما +جدول

نرخ جدید سوخت حمل و نقل هوایی از سوی شرکت ملی و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام شد. آفتاب‌‌نیوز : نرخ جدید سوخت حمل و نقل هوایی از سوی شرکت ملی و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام شد که در ادامه جدون این قیمت ها را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سوخت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید

معاون بارزگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از گشایش ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در سال ۱۴۰۰ در این استان خبر داد و گفت: پارسال به‌طور میانگین هر ماه یک جایگاه عرضه سوخت مایع در استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، سیدیوسف موسوی سوخت‌رسانی ایمن به مردم را از اولویت‌های منطقه در سال ۱۴۰۳ بیان کرد و افزود: به‌منظور تسریع در فرایند سوخت‌رسانی و توزیع مناسب مجاری عرضه، پارسال با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد ریال بخش خصوصی، ۱۴ جایگاه عرضه سوخت در کلانشهر شیراز، آزادراه شیراز - اصفهان و برخی شهرستان‌های استان فارس افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی در تشریح دیگر اقدام‌های انجام‌شده در زمینه سرعت‌بخشی و تسهیل در فرایند سوخت‌رسانی بیان کرد: انجام تمهیدهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه احداث مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی، اتصال شرکت ملی پخش به درگاه ملی مجوزها، بررسی سریع درخواست‌ها و تعیین مکان‌های موردنیاز برای احداث جایگاه، ازجمله خدمات انجام‌شده در زمینه تسهیل فرایند عملیات توزیع سوخت در منطقه فارس بوده است.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه