Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@07:42:34 GMT

بهترین راه چربی سوزی چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۷۲۹

این روز‌ها به خاطر تبلیغات متعدد قرص‌های لاغری بسیاری از افراد با خیال راحت رژیم غذایی غلط خود را ادامه می‌دهند و پس از وعده‌های غذایی سنگین با خوردن یک قرص تلاش می‌کنند اشتباهات خود را جبران کنند. ناطقان: یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات رایج بین افرادی که رژیم دارند این است که ابتدا به شناسایی چربی سوز‌های طبیعی و مصنوعی می‌پردازند و سپس اقدام به مصرف خوراکی‌های چرب می‌کنند با این امدی که با کمک چربی سوز‌ها مشکل خود را حل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روز‌ها به خاطر تبلیغات متعدد قرص‌های لاغری و چربی سوز‌های مختلف بسیاری از افراد با خیال راحت رژیم غذایی غلط خود را ادامه می‌دهند و پس از وعده‌های غذایی سنگین با خوردن یک قرص یا مکمل چربی سوز تلاش می‌کنند اشتباهات خود را جبران کنند.

این موضوع نه تنها در بلند مدت به کبد و کلیه‌ها آسیب می‌زند بلکه احتمال دارد متابولیسم بدن افراد را به کلی تخریب کند. جالب است بدانید این موضوع به چربی سوز‌های شیمیایی محدود نمی‌شود. در واقع درست است که چربی سوز‌های طبیعی مثل دارچین عواض شیمیایی ندارند، اما قرار نیست در برابر پرخوری‌های شدید ما معجزه کنند و ما هم به راحتی با پرخوری به امید نوشیدن چای سبز و دارچین ادامه دهیم.

اگر قصد چربی سوزی دارید باید به طور همزمان یک برنامه ورزشی و یک رژیم استاندارد را زیر نظر متخصص تغذیه و مربی ورزشی دنبال کنید. افزون بر این باید میزان چربی‌های دریافتی بدنتان را مدیریت کنید. تنها در این شرایط است که می‌توانید امیدوار باشد در چربی سوزی موفق خواهید بود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: چربی سوزی ، قرص‌های لاغری ، پرخوری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چربی سوزی قرص های لاغری پرخوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عرق کاسنی سه سوته لاغر شوید

آفتاب‌‌نیوز :

انجام تمرینات ورزشی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم یک راه موثر و خوب برای کنترل چربی شکم است. راه حل‌های خاص دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید در خانه از آن‌ها برای کاهش چربی شکم و پهلو و داشتن زندگی سالم‌تر استفاده کنید.

چربی شکم و پهلو باعث بروز چاقی در افراد می‌شود. چاقی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های دیگر مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، سکته، فشار خون بالا، بیماری کیسه صفرا، سکته مغزی، آرتروز، بیماری کلیوی، بیماری کبد چرب، سرطان و مشکلات دوره بارداری را افزایش دهد. 

درمان چربی شکم و پهلو با کاسنی

عرق کاسنی دارای طبع خنک و فیبر فراوان است و فیبرموجود در عرق کاسنی، تخلیه معده را کند می‌کند. به همین دلیل کاسنی اشتها را سرکوب می‌کند. کاسنی همچنین به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و قسمت زیادی از سیستم ایمنی بدن به عملکرد روده بستگی داره که این امر با مصرف عرق کاسنی موثر است.

نحوه مصرف عرق کاسنی

بهترین زمان برای مصرف عرق گیاهی کاسنی برای لاغری شکم و پهلو در هنگام صبح و قبل از خوردن صبحانه است. اگر شما به صورت مداوم نیم ساعت قبل از صبحانه یک فنجان عرق کاسنی را میل کنید، مطمئنا در عرض یک ماه الی ۴۵ روز تاثیر لاغری شکم خود را احساس خواهید کرد.

مصرف بیش از حد کاسنی

مصرف بیش از حد عرق کاسنی به منظور بهره بردن از فواید آن ممکن است برخی از اعضای بدن آسیب ببیند، همچنین افرادی که دارای شاخص توده‌ی بدنی بالا است، ممکن است به دلیل استفاده از عرق کاسنی و انواع دیگر گیاهان دارویی هیچ تغییری را در وزن خود احساس نکنند

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهترین رژیم غذایی برای مغز
  • معرفی بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز
  • چگونه از ابتلا به فشار خون پیشگیری کنیم؟
  • کله پاچه برای چه کسانی مضر است؟
  • تاثیر مصرف بیش از حد داروها بر کبد
  • مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی»
  • افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی
  • آتش سوزی گسترده در منطقه نقب اسرائیل بر اثر حملات موشکی ایران+ فیلم
  • بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی
  • با عرق کاسنی سه سوته لاغر شوید