Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه اعلام کرد که طی روز گذشته چندین بار به اهدافی در نوار غزه تجاوز کرده‌اند.

سخنگوی ارتش و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد که این حملات در طول روز (سه‌شنبه) به بهانه وقوع چندین مرحله تیراندازی علیه نظامیان اسرائیلی مستقر در مرز غزه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «در واکنش (به آن تیراندازی‌ها) جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل تعدادی از پایگاه‌های شاخه نظامی حماس در شمال غزه را هدف قرار داد».

تانک‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی روز گذشته سه بار به مناطقی در نوار غزه که گفته می‌شود پایگاه‌های حماس بوده، تجاوز هوایی انجام داد که گفته می‌شود تا کنون یک فلسطینی به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تنش‌ها بعد از آن شدت گرفت که شامگاه سه‌شنبه یک نظامی صهیونیست که گفته می‌شود درجه افسری دارد، با گلوله تک‌تیراندازان مقاومت فلسطین از ناحیه سر زخمی شد. مقاومت فلسطین، در پاسخ به اولین حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز دیدبانی نیروهای مقاومت در شرق غزه، اقدام به شلیک به سمت این نظامی صهیونیست کرد.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از زمان آغاز راهپیمایی های بازگشت در  30 مارس 2018 تا کنون با تنش روبروست و آرام نشده است. مطابق آخرین آمار نهادهای فلسطین، از ابتدای این راهپیمایی‌ها تا کنون بیش از ۲۵۰ شهید و ۲۵ هزار زخمی زخمی شده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در گزارش ارزیابی امنیتی و عملکرد خود در سال 2018 می‌گوید که در پاسخ به این عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی، طی یک سال گذشته ۸۶۵ بار به مواضع مقاومت در نوار غزه حمله کرده است.  (جزئیات بیشتر)

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت

در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در حوالی پایگاه «برکه ریشا» هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش شبکه الجزیره، حزب‌الله اعلام کرد این حمله با موشک و به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.

حزب‌الله لبنان همچنین به وسیله ۲ پهپاد هدف نظامی را در منطقه «اصبع الجلیل» در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داد. کانال ۱۴ عبری زبان گزارش داد در پی انفجار پهپادی که از لبنان به بیت هیلل در نزدیکی کریات شمونه شلیک شده بود سه تن زخمی شدند.

این انفجار به طوری روی داده که حتی صدای آژیر‌های هشدار به صدا در نیامده است.

همزمان رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: فرماندهی شمال یک تمرین آموزشی برای انتقال از حالت آرامش به حالت اضطراری انجام داد.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: توپخانه رژیم صهیونیستی شهرک خیام در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

بمباران متقابل حزب‌الله و نیرو‌های اشغالگر در مرز جنوبی لبنان با گسترش و نوع حملات، علی‌رغم تلاش‌های دیپلماتیک با هدف مهار بحران همچنان ادامه دارد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روز‌های اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرز‌های لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌ بس
  • پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌بس