Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@01:49:07 GMT

آغاز به کار یگان حفاظت سازمان امور اراضی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۹۹۱

آغاز به کار یگان حفاظت سازمان امور اراضی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری ناجا از آغاز به کار یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشورخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آیین معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور اظهار کرد: راه اندازی این یگان در راستای صیانت و حفاظت از ثروت نهفته در اراضی کشور به درخواست سازمان امور اراضی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: همواره در انتصاب فرمانده برای یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی؛ انقلابی گری، مدیریت جهادی، ولایت مداری و کارآمدی افراد برای پلیس پیشگیری ملاک بوده و انتصاب فرمانده برای این یگان در چارچوب منطق، مصلحت و داشتن خصوصیاتی، چون جهادی، انقلابی، ولایی، دانشی و ... استوار است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: بزرگترین افتخار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است که نصیب ما شده و باید شبانه روز برای انجام وظیفه تلاش کنیم و قدر این فرصت‌ها را بدانیم و از هر لحظه برای خدمت به کشور و انقلاب بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب سرهنگ ابراهیم حسن آبادی به عنوان فرمانده پلیس یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور، بیان کرد: ایشان چهره‌ای شناخته شده در مجموعه ناجا هستند و مسئولیت‌های مختلفی در نیروی انتظامی داشته اند، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی؛ فردی کارآمد، متدین، پیگیر، وقت گذار در امور و دقیق هستند و در دوران مسئولیت قبلی گام‌های خوبی در حوزه ماموریتی برداشتند.

سردار شرفی گفت: انتظار می‌رود که وی در مسئولیت جدید با تاکید بر اصل جامعه محوری، جلب مشارکت عمومی و پیشگیری مردم پایه، توسعه آموزش و مهارت آموزی کارکنان در راستای حرفه‌ای گرایی، تعامل سازی و اعتبار بخشی به نیرو تلاش کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: یگان حفاظت سازمان امور اراضی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است. وی اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است. فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: سالانه در ایام نوروز و فروردین ماه در استان بیش از صدها مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، شناسایی و دستور توقف عملیات صادر می شود. وی با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه روزی است، ادامه داد: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی متوقف شد. تقی زاده اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و سه مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی در سطح استان اجرا شده است. وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان