Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان دیروز سه‌شنبه، 2 بهمن در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور گفت: 27 درصد جمعیت استان کرمان را جوانان 15 تا 29 سال تشکیل می‌دهند که دو درصد بیشتر از کشوری است.
وی ادامه داد: 38 درصد جوانان استان کرمان 25 تا 29 سال هستند که مسئله اشتغال و ازدواج برای این گروه مهمترین مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدایی نرخ بیکاری جوانان استان کرمان را 29 درصد بیان کرد و گفت: از هر سه جوان استان کرمان، یک نفر بیکار است و نرخ بیکاری استان 11.5 درصد است، 80 درصد از جمعیت بیکاران استان کرمان را جوانان تشکیل می‌دهند و 4.7 درصد از جوانان بیکار کشور در کرمان هستند.
وی به خواسته‌ها و مشکلات جوانان اشاره کرد و یادآور شد: بزرگترین خواسته جوانان، حضور و اثرگذاری آنها در تصمیم‌گیری‌های کشور است و معتقدیم این توان در جوانان وجود دارد و این مسئله مطمئنا برای ما هم مفید خواهد بود، همان طور که در سال‌های گذشته این امر را شاهد بوده‌ایم، اما جوانان ما باید توانمندی‌های خود را نشان دهند.
استاندار کرمان، اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت و ایجاد نشاط را مهمترین مسائلی دانست که در حوزه جوانان باید به آن پرداخته شود و در استان کرمان به خوبی می‌توانیم مشکل اشتغال را حل کنیم، اما باید با جوانان در تعریف اشتغال به یک نقطه مشترک برسیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی فدایی استاندار جوانان تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان