Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير کشور ايتاليا سه شنبه شب در اظهاراتي غيرديپلماتيک ابراز اميدواري کرد مردم فرانسه بتوانند خودشان را از شر "امانوئل مکرون"، رئيس جمهور اين کشور رها سازند.
به گزارش خبرگزاري آريا، "ماتئو سالويني" Matteo Salvini با انتقاد شديد از رئيس جمهور فرانسه که ايتاليايي ها را به مهمان نوازي بيشتر از مهاجران غيرقانوني دعوت کرده بود، مکرون را يک " رئيس جمهور بد" خواند و ابراز اميدواري کرد مردم فرانسه در انتخابات آتي پارلماني اتحاديه اروپا، "مارين لوپن"، رهبر حزب راستگراي "اتحاد ملي" فرانسه را به وي ترجيح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير کشور ايتاليا تاکيد کرد، مردم فرانسه اين بخت را دارند که در انتخابات 26 مي (پارلمان اروپا) از شر مکرون خلاص شوند و سرنوشت و آينده شان را در دست بگيرند.
معاون نخست‌ وزير وزير کار و توسعه اقتصادي ايتاليا نيز يکشنبه شب با استعمارگر خواندن فرانسه، خواستار مجازات اين کشور شده بود.
"لوئيجي دي مايو" Luigi Di Maio تاکيد کرده بود استعمارگري برخي کشور‌هاي اروپايي از جمله فرانسه در آفريقا باعث ايجاد بحران مهاجرت در اروپا شده است.
اين اظهارات "دي مايو" باعث احضار سفير ايتاليا در پاريس به وزارت خارجه فرانسه شد.
مسئله مهاجران يکي از بزرگترين چالش هاي کنوني ميان ايتاليا و شرکاي اروپايي‌‌اش به ويژه فرانسه است.
ايتاليا شرکاي اروپايي خود از جمله فرانسه را متهم کرده است که رُم را در مديريت بحران مهاجرت و حدود 700 هزار مهاجري که از سال 2013 وارد ايتاليا شدند، تنها گذاشته اند.
بحران بي سابقه پناهجويان در نتيجه سياست هاي مداخله جويانه غرب عمدتا در کشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا ايجاد شد و اروپا را نيز درگير کرد.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در رژیم صهیونیستی به پست ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره تحولات اصفهان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

وی در پلتفرم ایکس نوشت: بن گویر با انتشار پست خود در فضای مجازی موفق شد اسراییل را به تمسخر بگیرد. وی تل آویو را از تهران گرفته تا واشنگتن رسوا کرد.

لازم به ذکر است که بامداد امروز هدف قرار گرفتن سه ریزپرنده در اصفهان که یک حادثه در مقیاس بسیار کوچک محسوب می‌شود، به طور گسترده از سوی رسانه‌های صهیونیستی پوشش داده شد.

برخی از این رسانه‌ها این رخداد که طی آن چند ریز پرنده به آسمان پرانده شده بود را به عنوان «حمله اسراییل علیه ایران» توصیف کردند! موضوعی که حتی از سوی مقامات صهیونیست نیز مورد تمسخر قرار گرفت.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این اخبار، ضمن تأیید تلویحی اقدام مذکور از سوی اسراییل، آن را ضعیف و مسخره توصیف کرد.

دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی اما ضمن ابراز نگرانی درباره اظهارات بن گویر، از اینکه وی مسئولیت این رخداد را برعهده تل‌آویو دانسته به شدت ابراز نگرانی کردند.

در همین رابطه، میکی لوی رئیس سابق و عضو فعلی کنست رژیم صهیونیستی خطاب به بن‌گویر وزیر امنیت داخلی نوشت: تبریک می‌گویم! شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!

کد خبر 6082693

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است