Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد کمیته به نمایندگان مجلس و کمیسیون اقتصادی تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام اشتغال زایی به کمیته امداد امام خمینی سال ۹۸ را داده ایم مثل سال ۹۶ که اعتبار همان ۳ هزار میلیارد بود.

سید پرویز فتاح در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره میزان وام اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد در سال ۹۸ گفت: دولت و مجلس اعتبار وام اشتغال زایی در تبصره ۱۶ را همانند سال جاری تعریف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبار اشتغال زایی امسال ۲ هزار میلیارد بود که سال بعد هم به همین منوال شده است. با توجه به اینکه وام اشتغال زایی از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون رسیده تعداد وام‌های اعطایی اشتغال زایی کم خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: پیشنهاد کمیته به نمایندگان مجلس و کمیسیون اقتصادی تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام اشتغال زایی به کمیته امداد امام خمینی سال ۹۸ را داده ایم مثل سال ۹۶ که اعتبار همان ۳ هزار میلیارد بود.

رئیس کمیته امداد در ادامه اضافه کرد: تامین این اعتبار، چون ربطی به بودجه و نفت و سایر مسائل ندارد و اعتبار آن از محل قرض الحسنه بانک‌ها تامین می‌شود مشکلی در تامین آن وجود نخواهد داشت. با این ۳ هزار میلیارد ۵۰ درصد به میزان اعطای وام ها‌ی اشتغال زایی به مددجویان افزوده می‌شود. مثل سال ۹۶ که همین مبلغ بود، ولی در سال ۹۷ کم شد.

وی درباره میزان تحقق این اعتبار اظهار امیدواریم کرد که این پیشنهاد مورد قبول واقع شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد فتاح وام اشتغال اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری