Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مقداد زکی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: دستگیری خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی توسط اف بی آی در آمریکا آن هم بدون هیچ اتهامی بار دیگر چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را نشان داد.

وی ادامه داد: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن محکوم کردن این اقدام مغایر با حقوق بشر برنامه‌هایی را در راستای روشنگری پیرامون فعالیت‌های خانم مرضیه هاشمی تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زکی‌زاده تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها که جهت اعلام اعتراض اهالی رسانه ایران اسلامی به بازداشت غیرقانونی خانم مرضیه هاشمی توسط دولت آمریکاست،  نشستی با حضور برخی فعالان رسانه‌ای در روز چهارشنبه است. در این برنامه که به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد، آقایان دکتر نادر طالب‌زاده، دکتر سیدمحمد مرندی و سیدمصطفی خوش چشم حضور خواهند داشت.  

وی ادامه داد: ، انجمن روزنامه نگاران مسلمان ، معاونت برون مرزی صداوسیما، سازمان بسیج رسانه و مرکز بسیج رسانه ملی نیز فردا در واکنش به بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی مجری، خبرنگار و مستند ساز برجسته شبکه پرس‌تی‌وی توسط پلیس آمریکا، تجمعی اعتراض آمیز را مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار می‌کنند. 

وی در پایان گفت:  این تجمع از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران در نشانی پاسداران، دروس، بلوار شهرزاد، پلاک ۸ برگزار خواهد شد و از کلیه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه، اقشار مختلف مردمی، دانشجویان و فعالان فرهنگی دعوت می‌کنیم تا با حضور در این تجمع، اقدام غیرقانونی پلیس آمریکا در دستگیری و حبس مرضیه هاشمی خبرنگار، مستندساز، مجری و گوینده ارشد پرس تی وی را محکوم کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم